„Konkurs na e-biznes” rozstrzygnięty

Opublikowano: 16 sierpnia 2010. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Krzysztof Nadolny i Krzysztof Czuba oraz ich projekt „Picadoo – innowacyjna reklama online” zwyciężyli w organizowanym przez Europejskie Centrum Doradztwa Finansowego „Konkursie na e-biznes”.

Laureaci pierwszego miejsca otrzymają pomoc w zdobyciu unijnego dofinansowania oraz – jeśli sobie zażyczą – znalezieniu inwestora, który pokryje wkład własny. Pozostałym nagrodzonym organizator zapewni kompleksowe doradztwo w zakresie stworzenia planu sfinansowania i prowadzenia e-biznesu oraz pozyskania unijnego wsparcia.

„Konkurs na e-biznes” rozstrzygnięty 1Konkursowe zmagania rozpoczęły się 1 lipca i trwały do 10 sierpnia. Aby wziąć udział w wyścigu o nagrody należało szczegółowo opisać pomysł na e-usługę lub cyfrowy produkt. Głównym kryterium oceny było nowatorskie podejście do e-biznesu i szansa na osiągnięcie komercyjnego sukcesu.

Zwycięski projekt zachwycił komisję oceniającą świeżym i odważnym spojrzeniem na internetowy biznes.

Zwyciężył projekt, który jest z jednej strony niezwykle innowacyjny, a z drugiej racjonalny pod względem ekonomicznym. Zresztą cała dziesiątka nagrodzonych pomysłów wyróżnia się nowatorskim podejściem do e-biznesu i ma szanse wprowadzać do sieci nowe trendy. Mamy nadzieję, że dzięki udziałowi w konkursie i naszej pomocy uda im się zrealizować swoje zawodowe plany i odnieść rynkowy sukces – mówi Mariusz Kłobucki, prezes ECDF.

Zwycięzca „Konkursu na e-biznes” nie będzie musiał walczyć o unijne dofinansowanie, gdyż ECDF, lider pod względem ilości wygrywanych projektów unijnych według rankingów magazynów „Fundusze Europejskie” i „Forbes”, zrobi to za niego. Już wkrótce wszystkie nagrodzone projekty otrzymają także fachowe wsparcie doradcze, które zwiększy szanse na zaistnienie na internetowym rynku.

ECDF pozytywnie zaskoczone zarówno frekwencją, jak i wysoką jakością projektów, w przyszłości planuje realizację kolejnych konkursów.

Popularność naszego konkursu i szeroki wachlarz ciekawych pomysłów pokazuje, że młodzi e-biznesowcy mają naprawdę wielki potencjał. Warto wspierać początkujących przedsiębiorców, zwłaszcza w dziedzinie e-biznesu, ponieważ to właśnie oni mogą stworzyć projekty na miarę Naszej-Klasy czy Facebooka – dodaje Mariusz Kłobucki.

Partnerem „Konkursu na e-biznes” był „Puls Biznesu”. Patronat medialny nad konkursem objęły portale: bankier.pl, MamBiznes.pl, twoja-firma.pl, dlastudenta.pl i studente.pl oraz e-biznes.pl.

Dawid Zaraziński„Konkurs na e-biznes” rozstrzygnięty

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.