Krzysztof Nadolny i Krzysztof Czuba oraz ich projekt „Picadoo – innowacyjna reklama online” zwyciężyli w organizowanym przez Europejskie Centrum Doradztwa Finansowego „Konkursie na e-biznes”.
Laureaci pierwszego miejsca otrzymają pomoc w zdobyciu unijnego dofinansowania oraz – jeśli sobie zażyczą – znalezieniu inwestora, który pokryje wkład własny. Pozostałym nagrodzonym organizator zapewni kompleksowe doradztwo w zakresie stworzenia planu sfinansowania i prowadzenia e-biznesu oraz pozyskania unijnego wsparcia.
Konkursowe zmagania rozpoczęły się 1 lipca i trwały do 10 sierpnia. Aby wziąć udział w wyścigu o nagrody należało szczegółowo opisać pomysł na e-usługę lub cyfrowy produkt. Głównym kryterium oceny było nowatorskie podejście do e-biznesu i szansa na osiągnięcie komercyjnego sukcesu.
Zwycięski projekt zachwycił komisję oceniającą świeżym i odważnym spojrzeniem na internetowy biznes.
Zwyciężył projekt, który jest z jednej strony niezwykle innowacyjny, a z drugiej racjonalny pod względem ekonomicznym. Zresztą cała dziesiątka nagrodzonych pomysłów wyróżnia się nowatorskim podejściem do e-biznesu i ma szanse wprowadzać do sieci nowe trendy. Mamy nadzieję, że dzięki udziałowi w konkursie i naszej pomocy uda im się zrealizować swoje zawodowe plany i odnieść rynkowy sukces – mówi Mariusz Kłobucki, prezes ECDF.
Zwycięzca „Konkursu na e-biznes” nie będzie musiał walczyć o unijne dofinansowanie, gdyż ECDF, lider pod względem ilości wygrywanych projektów unijnych według rankingów magazynów „Fundusze Europejskie” i „Forbes”, zrobi to za niego. Już wkrótce wszystkie nagrodzone projekty otrzymają także fachowe wsparcie doradcze, które zwiększy szanse na zaistnienie na internetowym rynku.
ECDF pozytywnie zaskoczone zarówno frekwencją, jak i wysoką jakością projektów, w przyszłości planuje realizację kolejnych konkursów.
Popularność naszego konkursu i szeroki wachlarz ciekawych pomysłów pokazuje, że młodzi e-biznesowcy mają naprawdę wielki potencjał. Warto wspierać początkujących przedsiębiorców, zwłaszcza w dziedzinie e-biznesu, ponieważ to właśnie oni mogą stworzyć projekty na miarę Naszej-Klasy czy Facebooka – dodaje Mariusz Kłobucki.
Partnerem „Konkursu na e-biznes” był „Puls Biznesu”. Patronat medialny nad konkursem objęły portale: bankier.pl, MamBiznes.pl, twoja-firma.pl, dlastudenta.pl i studente.pl oraz e-biznes.pl.
Wpisy promowane
- Zrównoważone urządzenia firmy Mewa do czyszczenia części to mniej zagrożeń na stanowisku roboczymW ciągu ostatnich dziesięcioleci znacznie zmienił się sposób produkcji i serwisowania samochodów. Widoczne jest to szczególnie w warsztatach samochodowych – ...
- Pozycjonowanie sklepu internetowego – ile to kosztuje?Prowadzisz sklep online, ale obecne obroty nie są dla Ciebie zadowalające? W wyszukiwarce plasujesz się dopiero na 3., 6. czy ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 15.05.2025 Javeloper 2025
- 20-21.05.2025 E-Commerce Connect
- 21-22.05.2025 V FORUM LOYALTY PLANET 360°
- 21.05.2025 VII Kongres MIT Sloan Management Review Polska
- 04-05.06.2025 VI FORUM DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL
- 04-05.06.2025 Perspektywy Women in Tech Summit
- 10.06.2025 IT Unplugged
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!