„Lubię to” klikany trzy miliardy razy dziennie

Internauci klikają facebookowy przycisk „Lubię to” ponad trzy miliardy razy dziennie, prawie trzykrotnie więcej niż przed wprowadzeniem kwietniowych zmian w serwisie – podaje Ethan Beard, odpowiedzialny w Facebooku za relacje z twórcami aplikacji.

Dodatkowo Beard zdradził, że społecznościowe wtyczki Facebooka znajdują się obecnie na 350 tys. stron internetowych. Jeszcze miesiąc temu było to 200 tys., a w maju – 100 tys. stron.

„Lubię to” klikany trzy miliardy razy dziennie 1

Przyciski „Lubię to” stały się potężnym narzędziem rekomendacji, jednocześnie rozprzestrzeniając markę „Facebook” w całym internecie. Dla milionów osób stały się sposobem dzielenia się znalezionymi w sieci treściami, czy oznaczania swoich preferencji. Dla serwisu społecznościowego – idealnym narzędziem do zbierania informacji o swoich użytkownikach.

Dla porównania przycisk „retweet” pochodzący z serwisu Tweetmeme, który instalowany jest na stronach internetowych od ponad roku, pozwalający na podzielenie się danymi treściami w serwisie Twitter, wyświetlany jest prawie 500 mln razy każdego dnia oraz znajduje się na 200 tys. stron.

Źródło: SocialBeat

Wpisy promowane

  • Jak wysłać paczkę do Niemiec?
    Niemcy to ponad 83-milionowy kraj, który jest największym sąsiadem, a zarazem jednym z największych partnerów handlowych Polski. Nasza gospodarka jest ...
  • Dealer samochodów – jak wybrać najlepszego?
    Zakup samochodu to duża inwestycja, dlatego przed podpisaniem umowy warto poświęcić trochę czasu na znalezienie najlepszej oferty. Nie chodzi tutaj ...

Wydarzenia

Weź nasz patronat!
31.12.2021

Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.

Przewiń do góry