Internauci klikają facebookowy przycisk „Lubię to” ponad trzy miliardy razy dziennie, prawie trzykrotnie więcej niż przed wprowadzeniem kwietniowych zmian w serwisie – podaje Ethan Beard, odpowiedzialny w Facebooku za relacje z twórcami aplikacji.
Dodatkowo Beard zdradził, że społecznościowe wtyczki Facebooka znajdują się obecnie na 350 tys. stron internetowych. Jeszcze miesiąc temu było to 200 tys., a w maju – 100 tys. stron.
Przyciski „Lubię to” stały się potężnym narzędziem rekomendacji, jednocześnie rozprzestrzeniając markę „Facebook” w całym internecie. Dla milionów osób stały się sposobem dzielenia się znalezionymi w sieci treściami, czy oznaczania swoich preferencji. Dla serwisu społecznościowego – idealnym narzędziem do zbierania informacji o swoich użytkownikach.
Dla porównania przycisk „retweet” pochodzący z serwisu Tweetmeme, który instalowany jest na stronach internetowych od ponad roku, pozwalający na podzielenie się danymi treściami w serwisie Twitter, wyświetlany jest prawie 500 mln razy każdego dnia oraz znajduje się na 200 tys. stron.
Źródło: SocialBeat
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.