„Lubię to” klikany trzy miliardy razy dziennie

Opublikowano: 8 lipca 2010. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Internauci klikają facebookowy przycisk „Lubię to” ponad trzy miliardy razy dziennie, prawie trzykrotnie więcej niż przed wprowadzeniem kwietniowych zmian w serwisie – podaje Ethan Beard, odpowiedzialny w Facebooku za relacje z twórcami aplikacji.

Dodatkowo Beard zdradził, że społecznościowe wtyczki Facebooka znajdują się obecnie na 350 tys. stron internetowych. Jeszcze miesiąc temu było to 200 tys., a w maju – 100 tys. stron.

„Lubię to” klikany trzy miliardy razy dziennie 1

Przyciski „Lubię to” stały się potężnym narzędziem rekomendacji, jednocześnie rozprzestrzeniając markę „Facebook” w całym internecie. Dla milionów osób stały się sposobem dzielenia się znalezionymi w sieci treściami, czy oznaczania swoich preferencji. Dla serwisu społecznościowego – idealnym narzędziem do zbierania informacji o swoich użytkownikach.

Dla porównania przycisk „retweet” pochodzący z serwisu Tweetmeme, który instalowany jest na stronach internetowych od ponad roku, pozwalający na podzielenie się danymi treściami w serwisie Twitter, wyświetlany jest prawie 500 mln razy każdego dnia oraz znajduje się na 200 tys. stron.

Źródło: SocialBeat

Dawid Zaraziński„Lubię to” klikany trzy miliardy razy dziennie

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.