„Lubię to” klikany trzy miliardy razy dziennie

Internauci klikają facebookowy przycisk „Lubię to” ponad trzy miliardy razy dziennie, prawie trzykrotnie więcej niż przed wprowadzeniem kwietniowych zmian w serwisie – podaje Ethan Beard, odpowiedzialny w Facebooku za relacje z twórcami aplikacji.

Dodatkowo Beard zdradził, że społecznościowe wtyczki Facebooka znajdują się obecnie na 350 tys. stron internetowych. Jeszcze miesiąc temu było to 200 tys., a w maju – 100 tys. stron.

„Lubię to” klikany trzy miliardy razy dziennie 1

Przyciski „Lubię to” stały się potężnym narzędziem rekomendacji, jednocześnie rozprzestrzeniając markę „Facebook” w całym internecie. Dla milionów osób stały się sposobem dzielenia się znalezionymi w sieci treściami, czy oznaczania swoich preferencji. Dla serwisu społecznościowego – idealnym narzędziem do zbierania informacji o swoich użytkownikach.

Dla porównania przycisk „retweet” pochodzący z serwisu Tweetmeme, który instalowany jest na stronach internetowych od ponad roku, pozwalający na podzielenie się danymi treściami w serwisie Twitter, wyświetlany jest prawie 500 mln razy każdego dnia oraz znajduje się na 200 tys. stron.

Źródło: SocialBeat

Wpisy promowane

Wydarzenia

Kampania "To jest Twój biznes"
01.12.2022 - 31.01.2023
Program społeczny TOP Women w e-biznesie
15.01.2023
Weź nasz patronat!
31.12.2023

Najnowsze wpisy

Przewiń do góry