„Ranczo”, „Klatka B” i „Pitu Pitu” na targach w Cannes

ATM Grupa po raz 14. prezentuje swoją ofertę produktową podczas Międzynarodowych Targów Telewizyjnych w Cannes. Podczas wiosennej edycji imprezy MIPTV po raz pierwszy w portfolio producenta pojawił się serial telewizyjny „Ranczo” oraz dwie produkcje internetowe: „Klatka B” oraz „Pitu Pitu”. Targi w Cannes potrwają do 3 kwietnia 2009 roku.

W 2009 roku podczas targów MIPTV ATM Grupa kontynuuje sprzedaż swoich najpopularniejszych formatów. Wśród nich znajdują się znane seriale, takie jak: „Pierwsza Miłość” (First Love), „Świat według Kiepskich” (The Kiepski`s World), „Ekipa” (Prime Minister) czy „Tango z aniołem” (Tango with an Angel). Nie zabrakło także propozycji z gatunku reality-show („Dwa światy”, „Gladiatorzy”, „Amazonki”) oraz teleturniejów, w tym między innymi „Gry w ciemno” (Clueless) czy „Awantury o kasę” (Cash Battle). W ofercie znalazł się także serial animowany „Saloon gier” (MP`s Saloon), a także program „Przebojowe dzieci” (Kids on stage).

„Naszą propozycją na targach są zarówno znane już produkcje, które od lat cieszą się sporym zainteresowaniem zagranicznych kontrahentów, jak i nowości. W tym roku w Cannes prezentujemy „Ranczo” – bijący rekordy oglądalności serial emitowany na TVP1 oraz „Klatka B” i „Pitu Pitu” produkowane przez spółkę zależną ATM Grupy i Agory – A2 Multimedia. Obecność w porfolio produkcji internetowych dowodzi, że stawiamy na nowoczesność i dostosowujemy naszą ofertę do najnowszych światowych trendów panujących w branży medialnej. Dostrzegamy w nich niezwykły potencjał ze względu na dynamiczny rozwój rynku produkcji internetowych oraz telewizji mobilnej” – mówi Tomasz Kurzewski, prezes zarządu ATM Grupy.

ATM Grupa jest jedynym polskim producentem telewizyjnym, który regularnie od 2002 roku bierze udział w targach w Cannes i sprzedaje własne formaty za granicą. W ramach transakcji międzynarodowych w czerwcu 2008 roku ATM Grupa sprzedała licencję na reality show „Goli i Bosi”, czyli „Min El Zero” libańskiemu producentowi telewizyjnemu IMAGIC na potrzeby arabskiej telewizji Abu Dhabi.

W Polsce spółka realizuje kolejne programy dla niemal wszystkich nadawców telewizyjnych w kraju. Dla Telewizji Polsat produkowany jest m.in.: serial „Pierwsza miłość” czy program „Moment prawdy” oparty na amerykańskim formacie „The Moment of truth”. Z kolei dla TVP2 oprócz znanych produkcji, takich jak: „Fort Boyard” czy „Złotopolscy”, ATM zakupił licencje na serial „Un paso adelante”, czyli „Tancerze”, który wejdzie do emisji w kwietniu tego roku.

Wpisy promowane

  • Jak wysłać paczkę do Niemiec?
    Niemcy to ponad 83-milionowy kraj, który jest największym sąsiadem, a zarazem jednym z największych partnerów handlowych Polski. Nasza gospodarka jest ...
  • Dealer samochodów – jak wybrać najlepszego?
    Zakup samochodu to duża inwestycja, dlatego przed podpisaniem umowy warto poświęcić trochę czasu na znalezienie najlepszej oferty. Nie chodzi tutaj ...

Wydarzenia

Weź nasz patronat!
31.12.2021

Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.

Przewiń do góry