„Znowu legalnie ściągają, zanim zapłacą” – rusza druga edycja akcji Złotych Myśli

Opublikowano: 9 lutego 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , ,

Ściągnij i przeczytaj, zanim zapłacisz” – z drugą edycją tej akcji-eksperymentu rusza Wydawnictwo „Złote Myśli”. Wszyscy zainteresowani, zanim zdecydują się za książkę zapłacić,  mają możliwość jej pobrania  i przeczytania. Start już dziś!

Tym razem w promowanie akcji włączyło się aż dziesięciu patronów – Dziennik Internautów, Experia.pl, Interaktywnie.com, Kobiety.pl, Marketing w praktyce, Marketing&more, Nowoczesna Firma, PROFEO, Rynek Książki oraz – oczywiście – e-biznes.pl.

Podobnie jak poprzednia edycja, tak i ta będzie trwała jeden miesiąc, czyli do 9 marca. Wydawnictwo Złote Myśli zaproponowało do pobrania publikację z zakresu sukcesu i motywacji – książkę Witolda Wójtowicza pod tytułem „Sukces a praca”.

Pierwsza edycja akcji odbyła się w listopadzie ubiegłego roku i cieszyła się sporym zainteresowaniem. Ponad 20 tysięcy osób pobrało proponowaną wówczas książkę motywacyjną Nikodema MarszałkaMotywacja bez granic”.

Tak jak poprzednio, tak i tym razem przygotowana została specjalna strona poświęcona akcji. To z niej właśnie można pobrać pełną elektroniczną wersję publikacji w formacie PDF, a po przeczytaniu zdecydować, czy i ile zamierza za nią zapłacić.

Wierzymy, że dzięki naszej akcji tysiące ludzi w całej Polsce przeczytają tę książkę i to będzie dla nas wielki sukces i satysfakcja, bo odpowiednia motywacja to początek drogi do sukcesu, a nasze Wydawnictwo w jego osiągnięciu chce Polakom pomagać – powiedział Mateusz Chłodnicki, Wiceprezes Wydawnictwa.

Dawid Zaraziński„Znowu legalnie ściągają, zanim zapłacą” – rusza druga edycja akcji Złotych Myśli

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.