Już 20 października, podczas targów turystycznych TOUR SALON 2010 w Poznaniu, odbędzie się druga edycja spotkania TravelCamp.
TravelCamp to cykliczna impreza adresowana do osób zainteresowanych efektywnym wykorzystaniem strategii marketingowych w turystyce. Spotkanie jest bezpłatne i otwarte dla wszystkich. Warunkiem uczestnictwa jest dokonanie rejestracji na stronie travelcamp.pl. W pierwszej edycji udział wzięli przedstawiciele czołowych marek turystycznych: Travelport, Expedia, Starwood Hotels & Resorts, Booking.com, Amadeus czy Sabre. Nie zabrakło touroperatorów, hotelarzy, agencji interaktywnych i firm doradczych.
Duża frekwencja podczas pierwszego spotkania TravelCamp w Warszawie pokazuje, że tego typu inicjatywy są branży turystycznej niezwykle potrzebne. Formuła otwartych nieformalnych spotkań z ekspertami z zakresu e-turystyki chwyciła, dlatego będziemy je organizować cyklicznie w największych miastach w Polsce – zapowiada Piotr Kasperczak, manager portalu HotelNews.pl, pomysłodawca i współorganizator spotkania.
Głównym celem warsztatów jest wymiana doświadczeń, poznanie nowych narzędzi i trendów z zakresu e-turystyki, a także integracja branży turystycznej. Dla uczestników przygotowano sporą dawkę wiedzy praktycznej oraz liczne atrakcje, w tym m.in. losowanie voucherów hotelowych ufundowanych przez sieci hotelowe deSilva i Geovita oraz bezpłatnych wejściówek na największe targi hotelarskie w Paryżu.
TravelCamp to ciekawy pomysł na integrację branży turystycznej i możliwość wzbogacenia wiedzy o najnowsze trendy z zakresu e-marketingu. Dla osób odpowiedzialnych za promocję hoteli oraz turystyki to niebywała okazja do zapoznania z najlepszymi praktykami z rynku od samych praktyków i strategów – ocenia Monika Samojlik, Marketing Manager portalu GoldenLine.
Praktyków nie zabraknie także w Poznaniu. Gościem specjalnym drugiej edycji będzie spotkania TravelCamp będzie Mariusz Gąsiewski, jeden z najbardziej znanych w Polsce ekspertów z zakresu analityki internetowej i marketingu w wyszukiwarkach. Prywatnie jest autorem bardzo popularnego bloga www.ittechnology.us, w którym promuje wiedzę związaną z biznesowym wykorzystaniem wyszukiwarek internetowych.
Sponsorami październikowej edycji Travelcamp są Polskie Książki Telefoniczne, Travelport oraz Traveltainment. Patronat branżowy nad całym cyklem spotkań objęła Polska Izba Turystyki. Patronem medialnym spotkania jest e-biznes.pl.
Więcej informacji o projekcie można znaleźć na stronie: http://travelcamp.pl oraz na stronach organizatorów targów turystycznych Tour Salon.
Miejsce i termin spotkania:
20 października godz. 12.00-17.00
Międzynarodowe Targi Poznańskie
ul. Głogowska 10
60-734 Poznań
Kontakt do organizatorów:
Kasia Przewęzikowska
e-mail: kasia@travelcamp.pl
tel. 722 391 274
Piotr Kasperczak
e-mail: piotr@travelcamp.pl
tel. 604 222 276
Wpisy promowane
- Proces zakupu nieruchomości w Dominikanie dla obcokrajowcówChcesz ulokować swoje oszczędności w bezpieczny sposób, pozwalając im na siebie zarabiać? A możesz szukasz dla siebie miejsca, w którym ...
- Reklama zewnętrzna: Klucz do Sukcesu w Ery CyfrowejReklama zewnętrzna, mimo cyfrowej rewolucji, nie straciła na wartości, ale wręcz przeciwnie – stała się bardziej efektywna i innowacyjna. Billboardy ...
Wydarzenia
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- Rusza „NAJtaniej” w aplikacji ERLIPlatforma zakupowa ERLI uruchomiła w swojej aplikacji sekcję „NAJtaniej”. Codziennie znajdą w niej nowe najkorzystniejsze oferty – każda z nich ...
- Paweł Fornalski (IdoSell) zainwestował 5 mln. zł. w polską platformę e-commerce TakeDropTakeDrop.pl – polska platforma dropshippingowa – założona przez Tomasza Niedźwieckiego i Adriana Księżarczyka zdobyła pierwszego dużego inwestora. Pakiet 20 proc. ...
- Shoper: skorygowany zysk EBITDA ponownie z rekordowym wzrostemShoper, platforma e-commerce do prowadzenia sklepów internetowych, opublikował rekordowe wyniki za II kwartał i I półrocze 2023 roku. Firma odnotowała ...
- Szymon Marciniak został ambasadorem Mennicy SkarbowejSzymon Marciniak – został ambasadorem Mennicy Skarbowej, firmy w Polsce sprzedającej złoto inwestycyjne oraz inne metale szlachetne, spółki notowanej na ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.