TravelCamp

Już 20 października, podczas targów turystycznych TOUR SALON 2010 w Poznaniu,  odbędzie się druga edycja spotkania TravelCamp.

TravelCamp to cykliczna impreza adresowana do osób zainteresowanych efektywnym wykorzystaniem strategii marketingowych w turystyce. Spotkanie jest bezpłatne i otwarte dla wszystkich. Warunkiem uczestnictwa jest dokonanie rejestracji na stronie travelcamp.pl. W pierwszej edycji udział wzięli przedstawiciele czołowych marek turystycznych: Travelport, Expedia, Starwood Hotels & Resorts, Booking.com, Amadeus czy Sabre. Nie zabrakło touroperatorów, hotelarzy, agencji interaktywnych i firm doradczych.


TravelCamp 1Duża frekwencja podczas pierwszego spotkania TravelCamp w Warszawie pokazuje, że tego typu inicjatywy są branży turystycznej niezwykle potrzebne. Formuła otwartych nieformalnych spotkań z ekspertami z zakresu e-turystyki chwyciła, dlatego będziemy je organizować cyklicznie w największych miastach w Polsce – zapowiada Piotr Kasperczak, manager portalu HotelNews.pl, pomysłodawca i współorganizator spotkania.

Głównym celem warsztatów jest wymiana doświadczeń, poznanie nowych narzędzi i trendów z zakresu e-turystyki, a także integracja branży turystycznej. Dla uczestników przygotowano sporą dawkę wiedzy praktycznej oraz liczne atrakcje, w tym m.in. losowanie voucherów hotelowych ufundowanych przez sieci hotelowe deSilva i Geovita oraz bezpłatnych wejściówek na największe targi hotelarskie w Paryżu.

TravelCamp to ciekawy pomysł na integrację branży turystycznej i możliwość wzbogacenia wiedzy o najnowsze trendy z zakresu e-marketingu. Dla osób odpowiedzialnych za promocję hoteli oraz turystyki to niebywała okazja do zapoznania z najlepszymi praktykami z rynku od samych praktyków i strategów – ocenia Monika Samojlik, Marketing Manager portalu GoldenLine.

Praktyków nie zabraknie także w Poznaniu. Gościem specjalnym drugiej edycji będzie spotkania TravelCamp będzie Mariusz Gąsiewski, jeden z najbardziej znanych w Polsce ekspertów z zakresu analityki internetowej i marketingu w wyszukiwarkach. Prywatnie jest autorem bardzo popularnego bloga www.ittechnology.us, w którym promuje wiedzę związaną z biznesowym wykorzystaniem wyszukiwarek internetowych.

Sponsorami październikowej edycji Travelcamp są Polskie Książki Telefoniczne, Travelport oraz Traveltainment. Patronat branżowy nad całym cyklem spotkań objęła Polska Izba Turystyki. Patronem medialnym spotkania jest e-biznes.pl.

Więcej informacji o projekcie można znaleźć na stronie: http://travelcamp.pl oraz na stronach organizatorów targów turystycznych Tour Salon.

Miejsce i termin spotkania:

20 października godz. 12.00-17.00
Międzynarodowe Targi Poznańskie
ul. Głogowska 10
60-734 Poznań

Kontakt do organizatorów:

Kasia Przewęzikowska
e-mail: kasia@travelcamp.pl
tel. 722 391 274

Piotr Kasperczak
e-mail: piotr@travelcamp.pl
tel.  604 222 276

Wpisy promowane

  • Jak wysłać paczkę do Niemiec?
    Niemcy to ponad 83-milionowy kraj, który jest największym sąsiadem, a zarazem jednym z największych partnerów handlowych Polski. Nasza gospodarka jest ...
  • Dealer samochodów – jak wybrać najlepszego?
    Zakup samochodu to duża inwestycja, dlatego przed podpisaniem umowy warto poświęcić trochę czasu na znalezienie najlepszej oferty. Nie chodzi tutaj ...

Wydarzenia

Weź nasz patronat!
31.12.2021

Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.

Przewiń do góry