TravelCamp

Opublikowano: 12 października 2010. Kategoria: Patronaty. Tagi: , ,

Już 20 października, podczas targów turystycznych TOUR SALON 2010 w Poznaniu,  odbędzie się druga edycja spotkania TravelCamp.

TravelCamp to cykliczna impreza adresowana do osób zainteresowanych efektywnym wykorzystaniem strategii marketingowych w turystyce. Spotkanie jest bezpłatne i otwarte dla wszystkich. Warunkiem uczestnictwa jest dokonanie rejestracji na stronie travelcamp.pl. W pierwszej edycji udział wzięli przedstawiciele czołowych marek turystycznych: Travelport, Expedia, Starwood Hotels & Resorts, Booking.com, Amadeus czy Sabre. Nie zabrakło touroperatorów, hotelarzy, agencji interaktywnych i firm doradczych.


TravelCamp 1Duża frekwencja podczas pierwszego spotkania TravelCamp w Warszawie pokazuje, że tego typu inicjatywy są branży turystycznej niezwykle potrzebne. Formuła otwartych nieformalnych spotkań z ekspertami z zakresu e-turystyki chwyciła, dlatego będziemy je organizować cyklicznie w największych miastach w Polsce – zapowiada Piotr Kasperczak, manager portalu HotelNews.pl, pomysłodawca i współorganizator spotkania.

Głównym celem warsztatów jest wymiana doświadczeń, poznanie nowych narzędzi i trendów z zakresu e-turystyki, a także integracja branży turystycznej. Dla uczestników przygotowano sporą dawkę wiedzy praktycznej oraz liczne atrakcje, w tym m.in. losowanie voucherów hotelowych ufundowanych przez sieci hotelowe deSilva i Geovita oraz bezpłatnych wejściówek na największe targi hotelarskie w Paryżu.

TravelCamp to ciekawy pomysł na integrację branży turystycznej i możliwość wzbogacenia wiedzy o najnowsze trendy z zakresu e-marketingu. Dla osób odpowiedzialnych za promocję hoteli oraz turystyki to niebywała okazja do zapoznania z najlepszymi praktykami z rynku od samych praktyków i strategów – ocenia Monika Samojlik, Marketing Manager portalu GoldenLine.

Praktyków nie zabraknie także w Poznaniu. Gościem specjalnym drugiej edycji będzie spotkania TravelCamp będzie Mariusz Gąsiewski, jeden z najbardziej znanych w Polsce ekspertów z zakresu analityki internetowej i marketingu w wyszukiwarkach. Prywatnie jest autorem bardzo popularnego bloga www.ittechnology.us, w którym promuje wiedzę związaną z biznesowym wykorzystaniem wyszukiwarek internetowych.

Sponsorami październikowej edycji Travelcamp są Polskie Książki Telefoniczne, Travelport oraz Traveltainment. Patronat branżowy nad całym cyklem spotkań objęła Polska Izba Turystyki. Patronem medialnym spotkania jest e-biznes.pl.

Więcej informacji o projekcie można znaleźć na stronie: http://travelcamp.pl oraz na stronach organizatorów targów turystycznych Tour Salon.

Miejsce i termin spotkania:

20 października godz. 12.00-17.00
Międzynarodowe Targi Poznańskie
ul. Głogowska 10
60-734 Poznań

Kontakt do organizatorów:

Kasia Przewęzikowska
e-mail: kasia@travelcamp.pl
tel. 722 391 274

Piotr Kasperczak
e-mail: piotr@travelcamp.pl
tel.  604 222 276

Dawid Zaraziński
TravelCamp

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.