Niecałe cztery miesiące działalności, 100 tys. użytkowników, 350 recenzji, 5500 gier w bazie, 12 tysięcy screenów z gier, 1362 plików wideo do obejrzenia. Najmłodszy zawodnik na rynku portali o grach – Gaminator.pl – rozwija się coraz szybciej.
– Tak szybki rozwój możliwy jest dzięki współpracy profesjonalnej redakcji Gaminatora z pasjonatami gier. Sama redakcja nie zdołałaby w tak krótkim czasie dodać aż tylu materiałów – zauważa Bartłomiej Wyszyński, szef projektu i jednocześnie wiceprezes agencji Artegence, która przygotowała strategię i wdrożyła projekt.
– Przyciągnięcie ponad stu tysięcy użytkowników w tak krótkim czasie jest imponujące. Tym bardziej, że wprowadzeniu serwisu nie towarzyszyła szeroka kampania w mediach. Wydaje się, że serwis trafił w oczekiwania pasjonatów gier, którzy dotąd nie mieli tak otwartej platformy do dzielenia się swoimi uwagami czy recenzjami – komentuje Sławomir Kornicki, dyrektor zarządzający Media Contacts.
Gaminator to najmłodsze dziecko agencji Artegence, twórcy Filmweb.pl. Portal wystartował oficjalnie z końcem września zeszłego roku. Wykorzystuje to co najlepsze w Web 2.0. Użytkownicy mogą w pełni współtworzyć zawartość portalu poprzez dodawanie materiałów: własnych recenzji, komentarzy, screenów czy nawet filmów. To właśnie Gaminator.pl jako jeden z pierwszych portali o grach wprowadził wideorecenzje. Pod koniec stycznia ruszył też „Versus”, czyli wideo pojedynek dwóch gier, w kolejnych miesiącach planowane są kolejne projekty.
Obecnie w bazie działającego od czterech miesięcy Gaminatora znajduje się 350 recenzji. Jeszcze we wrześniu ubiegłego roku kilka dni po starcie portalu, według badania Gemius Traffic Gaminatora odwiedziło niecałe 10 tysięcy użytkowników. Początek lutego to już ponad 100 tysięcy użytkowników i pół miliona odsłon. – „Do końca roku będziemy mieć 500 tysięcy użytkowników” – zapewnia Bartłomiej Wyszyński.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.