20 mln dolarów na rozwój Foodpandy

Opublikowano: 9 maja 2013. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Foodpanda, serwis umożliwiający zamawianie jedzenia online, pozyskał 20 mln dolarów na rozwój. Finansowanie zapewniła grupa inwestorów, a wśród nich m.in. Investment AB Kinnevik i Ventures Phenomen.

foodpandaZdobycie zaufania znanych i doświadczonych inwestorów jest wielkim osiągnięciem dla tak młodej spółki i podkreśla globalny charakter naszej marki. Z każdym kolejnym miastem, w którym jest dostępna nasza oferta, robimy ogromny krok naprzód, prowadzący do dalszego przyspieszenia, wzrostu firmy oraz zwiększenia satysfakcji klientów. Naszym celem jest, by Foodpanda przychodziła na myśl każdemu, kto chce coś zjeść bez wychodzenia z domu – powiedział Ralf Wenzel, dyrektor zarządzający w Foodpanda.

Serwis jest obecny w 27 krajach, w tym w Polsce.

Sylwester Kozak20 mln dolarów na rozwój Foodpandy

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.