Aplikacja do zarządzania mediami społecznościowymi – HootSuite – wiedzie prym pośród narzędzi, z których korzystają największe firmy świata do zarządzania swoimi kontami na Twitterze.
W zestawieniu aplikacji klienckich Twittera, które opublikowaliśmy kilka tygodniu temu wspominaliśmy o HootSuite. Aplikacja, a raczej cały ich zestaw w Polsce jest eszcze niezbyt popularna,na rynku zachodnim jednak cieszy się sporym zainteresowaniem
Jak informuje Mashable, 20 spośród 100 wiodących na świecie marek (wg Interbrand) używa HootSuite do zarządzania firmowym kontem na Twitterze. Niektóre z tych firm to m.in. H&M, Tiffany & Co. i IBM.
Szesnaście, w tym Yahoo, Louis Vuitton i Sony, używa programu TweetDeck.
BlackBerry, Coca-Cola i Ford znajdują się wśród dziewięciu firm używających SocialEngage, a Oracle, American Express i Ikea to trzy z czterech firm, które używają Vitrue.
Trzy firmy — Burberry, Hewlett-Packard i Mercedes-Benz — używają SocialFlow, a kolejne trzy — Intel, Cisco i Dell — wykorzystują Sprinklr.
Aby przygotować zestawienie, przeanalizowano przynajmniej 20 tweetów opublikowanych przez każdą z firm pod kątem sposobu ich publikacji. Niektóre firmy, np. Dell, publikują treści na kilka sposobów. Oprócz przystosowanych do tego narzędzi, najczęściej do tweetowania firmy używają bezpośrednio witryny Twitter.com.
Czy Wy korzystacie z HootSuite lub innej aplikacji tego typu, czy raczej korzystacie z Twittera bezpośrednio?
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.