Sześć miesięcy ubezpieczeń direct na rynku polskim to 22 902 kierowców, którzy ubezpieczyli swoje samochody przez telefon w Link4 Towarzystwo Ubezpieczeń SA. W tym okresie Link4 sprzedało 21 414 polis OC oraz 10 508 polis AC, co łącznie daje 31 992 polisy. Przypis składki ubezpieczeniowej brutto osiągnął 21.313 tys. zł. Inkaso składki za ten okres zamknęło się sumą 17.652 tys. zł. Od początku działalności Link4 do dnia 30.06.2003 roku zgłoszono 741 szkód, z których zamknięto 517. Pokrycie marginesu wypłacalności środkami własnymi wynosi 187 proc.
Składka zarobiona brutto za pierwsze dwa kwartały 2003 roku wynosi 2.361 tys. zł. W tym okresie, Link4 poniosło koszty działalności ubezpieczeniowej w wysokości 23.293 tys. zł. Spółka zanotowała znaczną redukcję kosztów administracyjnych
w porównaniu z pierwszym kwartałem; 10.216 tys. zł – pierwszy kwartał, 5.820 tys. zł – drugi kwartał 2003 roku. W tym okresie, ujemny wynik techniczny ubezpieczeń majątkowych i osobowych Link4 wyniósł 25.828 tys. zł. Strata netto ukształtowała się na poziomie 18.804 tys. zł.
„Już w ciągu pierwszych sześciu miesięcy obecności na rynku ustabilizowaliśmy poziom kosztów, zwłaszcza w zakresie kosztów administracyjnych. Wraz z dynamicznym wzrostem sprzedaży pozwala to na przekroczenie planu biznesowego Link4 na rok 2003” – powiedział Mariusz J. Sarnowski, prezes Link4 TU SA.
W drugim kwartale 2003 roku akcjonariusze Link4 – Global Direct Insurance Investment BV oraz Direct Insurance Financial Investments Ltd. dokapitalizowali spółkę kwotą 9.000 tys. zł.
Wpisy promowane
- Lojalny Klient korzyścią dla Twojej firmyW dzisiejszym świecie biznesu, w którym rywalizacja jest coraz bardziej zacięta, kluczem do sukcesu jest nie tylko pozyskanie nowych klientów, ...
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.