Firmy rozważające uruchomienie siedziby w Warszawie mają szansę sporo na tym zyskać. Stolica jest bowiem nie tylko największym w kraju ośrodkiem biurowym, ale również najważniejszym centrum biznesowym i handlowym.
Warszawa dysponuje zasobami powierzchni biurowych wynoszącymi 5,5 mln m kw., co stanowi połowę zasobów całej Polski. W przeciągu kilku najbliższych lat liczba ta wzrośnie z uwagi na dużą ilość inwestycji realizowanych na terenie stolicy. Ponadto wiele przedsięwzięć jest na etapie planów. Posiadanie biura w Warszawie przydaje firmie prestiżu, jednak sporo w tym momencie zależy od lokalizacji.
Śródmieście – numer jeden w biznesowym rankingu
Śródmieście już od dawna uważane jest za najdogodniejszą lokalizację biznesową w stolicy. Ścisłe centrum ma wiele zalet. Do użytku wciąż są oddawane nowe biurowce, a poziom pustostanów zmniejsza się z roku na rok. Obecnie zasoby powierzchni biurowych Śródmieścia szacowane są na 1,5 mln m kw. Młodzi ludzie najczęściej szukają pracy właśnie w centrum miasta – dla firm to też istotny powód, aby mieć tu swoją siedzibę. Więcej na https://www.vertigoproperty.pl/oferta/biura-srodmiescie/.
Jeśli nie Śródmieście, to może Mokotów?
Zainteresowaniem nie mniejszym niż lokale w centrum cieszą się także biura do wynajęcia na Mokotowie. Neopark, Villa Metro, Horizon Plaza czy Platinum Business Park to tylko kilka przykładów nowoczesnych biurowców oferujących firmom różnorodne lokale o bardzo wysokim standardzie. Jeśli chodzi o całkowite zasoby powierzchni biurowych, Mokotów goni Śródmieście – może się poszczycić wynikiem rzędu 1 mln m kw. Deweloperzy chętnie inwestują w rozwój Mokotowa, dostrzegając w tej dzielnicy bardzo duży potencjał.
Wola w ścisłej czołówce
Kiedyś Wola była kojarzona głównie z przemysłem, dzisiaj zaś jest to najprężniej rozwijająca się dzielnica biznesowa nie tylko w Warszawie, lecz i w Polsce. Wszystko wskazuje na to, że do końca 2021 r. zasoby powierzchni biurowych Woli osiągną magiczną granicę 1 mln m kw. Nowe inwestycje, jakie są tutaj realizowane, przyczyniają się do zupełnej zmiany wizerunku tej części Warszawy.
Wpisy promowane
- Optymalne zarządzanie tekstyliami to lepsze planowanie i przejrzyste kosztyZarządzanie tekstyliami to m. in. także korzystanie z outsourcingu oferowanego przez profesjonalnego dostawcę usług tekstylnych. Użytkownik przede wszystkim pozbywa się ...
- Naklejki reklamowe z logo firmy: jak stworzyć spójny i rozpoznawalny wizerunek?Branding firmy to wartość niematerialna, która w dzisiejszych, mocno konkurencyjnych czasach nieoceniona. Każdy z nas zna marki, których nazwa od ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
- Shoper prezentuje wyniki finansowe: wartość transakcji przekroczyła 10 mld zł w tym rokuShoper, dostawca rozwiązań e-commerce w modelu SaaS w Polsce, opublikował wyniki finansowe za trzeci kwartał oraz pierwsze dziewięć miesięcy 2024 ...
- Zalando: wzrosty w trzecim kwartale w B2C i B2BFirma Zalando w trzecim kwartale odnotowała silny wzrost w obu wektorach wzrostu: B2C i B2B, napędzany rosnącym popytem konsumentów przy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.