34 tysiące Europejczyków poparło zainicjowaną przez Reader’s Digest ogólnoeuropejską kampanię na rzecz wprowadzenia w sieci przycisku bezpieczeństwa. Celem akcji jest zapewnienie dzieciom w Europie ochrony przed grasującymi w internecie pedofilami.
W każdej chwili z internetu korzysta około 14,6 miliona użytkowników poniżej 17. roku życia. Pedofile dobrze o tym wiedzą i wykorzystują internet, by wyszukiwać, wabić i krzywdzić dzieci. Aby przeciwdziałać temu zjawisku, miesięcznik Reader’s Digest rozpoczął ogólnoeuropejską kampanię. W tym celu stworzył złożony z 5 pytań sondaż dostępny na stronie: www.protectchildrenonthenet.com , który może przyczynić się do zapewnienia dzieciom większego bezpieczeństwa w sieci. Ankieta cieszy się coraz większym zainteresowaniem opinii publicznej – wypełniło ją 34 tysiące Europejczyków.
Wyniki sondażu Reader’s Digest przedstawi Komisji Europejskiej, parlamentarzystom poszczególnych krajów i decydentom w branży internetowej w Europie. Oprócz sondażu na stronach internetowych, Reader’s Digest otworzyło na Facebooku platformę ułatwiającą międzynarodową dyskusję publiczną i angażowanie się w akcję (www.facebook.com/internetsafetybutton).
Wpisy promowane
- Automatyczne ustawianie cen w sklepie i na portalach sprzedażowychJeżeli sprzedajesz w sieci a asortyment wystawiasz na wielu kanałach równocześnie, koniecznie przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się, jak zminimalizować ...
- Sprawdź profesjonalny system do zarządzania energią w firmieEfektywne zarządzanie energią elektryczną w firmie ma ogromne znaczenie. Pozwala na obniżenie kosztów oraz wpływa pozytywnie na zrównoważony rozwój przedsiębiorstwa ...
Wydarzenia
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- Shoper: skorygowany zysk EBITDA ponownie z rekordowym wzrostemShoper, platforma e-commerce do prowadzenia sklepów internetowych, opublikował rekordowe wyniki za II kwartał i I półrocze 2023 roku. Firma odnotowała ...
- Szymon Marciniak został ambasadorem Mennicy SkarbowejSzymon Marciniak – został ambasadorem Mennicy Skarbowej, firmy w Polsce sprzedającej złoto inwestycyjne oraz inne metale szlachetne, spółki notowanej na ...
- Darmowe dostawy od IdoSell i ORLEN PaczkiORLEN Paczka dołącza do Smile – usługi od IdoSell, dzięki której sklepy internetowe mogą oferować swoim klientom darmową dostawę do ...
- Big Cheese Studio zapowiada dodatek Sushi do pierwszej części Cooking SimulatoraBig Cheese Studio kontynuuje prace nad drugą częścią kulinarnego hitu Cooking Simulator o nazwie Cooking Simulator 2: Better Together, w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.