34 tysiące głosów „za” przyciskiem bezpieczeństwa

Opublikowano: 18 sierpnia 2011. Kategoria: Rynek. Tagi:

34 tysiące Europejczyków poparło zainicjowaną przez Reader’s Digest ogólnoeuropejską kampanię na rzecz wprowadzenia w sieci przycisku bezpieczeństwa. Celem akcji jest zapewnienie dzieciom w Europie ochrony przed grasującymi w internecie pedofilami.

W każdej chwili z internetu korzysta około 14,6 miliona użytkowników poniżej 17. roku życia. Pedofile dobrze o tym wiedzą i wykorzystują internet, by wyszukiwać, wabić i krzywdzić dzieci. Aby przeciwdziałać temu zjawisku, miesięcznik Reader’s Digest rozpoczął ogólnoeuropejską kampanię. W tym celu stworzył złożony z  5 pytań sondaż dostępny na stronie: www.protectchildrenonthenet.com , który może przyczynić się do zapewnienia dzieciom większego bezpieczeństwa w sieci. Ankieta cieszy się coraz większym zainteresowaniem opinii publicznej – wypełniło ją 34 tysiące Europejczyków.

Wyniki sondażu Reader’s Digest przedstawi Komisji Europejskiej, parlamentarzystom poszczególnych krajów i decydentom w branży internetowej w Europie. Oprócz sondażu na stronach internetowych, Reader’s Digest otworzyło na Facebooku platformę ułatwiającą międzynarodową dyskusję publiczną i angażowanie się w akcję (www.facebook.com/internetsafetybutton).

Hanna Laskowska34 tysiące głosów „za” przyciskiem bezpieczeństwa

Podziel się!

O autorze

hania