W ciągu zaledwie 3 miesięcy istnienia Wirtualne Muzeum Powstania Warszawskiego na www.1944.wp.pl odwiedziło niemal 400 tys.* internautów. To pierwszy tego typu projekt w Polsce, który zaprasza do interaktywnego spaceru po salach wystawienniczych Muzeum.
Muzeum umożliwia zapoznanie się z historią powstańczego zrywu, z każdego zakątka świata, gdzie istnieje dostęp do Internetu. Za pomocą interaktywnej kamery i korzystając z planu muzeum, użytkownik może nie tylko przejść szlakiem powstańczych potyczek, ale sam decydować o ruchu kamery i kierunku zwiedzania nietypowych sal. Dzięki kalendarium powstania, bardzo dokładnie można prześledzić dzień po dniu, 63 doby walk.
Projekt zrealizowany dzięki wsparciu Grupy TP jest jednym z najnowocześniejszych tego typu rozwiązań na świecie. Koncepcja wirtualnego muzeum powstała w Fundacji Grupy TP, a multimedialną platformę zaprojektowała i wykonała Wirtualna Polska.
W Wirtualnym Muzeum znajduje się około 500 eksponatów i 1000 fotografii. To więcej niż w rzeczywistym Muzeum Powstania Warszawskiego, które część eksponatów przechowuje na co dzień w magazynach. Dzięki technologii flash zachowane pamiątki obejrzeć można w trójwymiarze, a przy wybranych, zapoznać się z ich historią. Niezwykłe wrażenie robią także materiały wideo, zawierające opowieści powstańców.
* dane łączne za: Wirtualną Polską (1944.wp.pl), oraz Muzeum Powstania Warszawskiego (1944.pl)
Wpisy promowane
- Lojalny Klient korzyścią dla Twojej firmyW dzisiejszym świecie biznesu, w którym rywalizacja jest coraz bardziej zacięta, kluczem do sukcesu jest nie tylko pozyskanie nowych klientów, ...
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.