4fun.tv była jedną z najchętniej oglądanych stacji muzycznych w grudniu 2009 roku. Wśród kanałów muzycznych uplasowała się na drugim miejscu, wyprzedzając takie stacje jak MTV czy VH1.
Sukces, szczególnie w okresie świątecznym, stacja osiągnęła głównie dzięki starannie przygotowanej ramówce. Specjalnie dla widzów 4fun.tv, w pierwszy dzień Świąt, wyemitowała pełnometrażowy film TROO, który w 2008 roku był wielkim hitem stacji jako serial. 4fun.tv przeprowadziła również podsumowanie największych hitów 2009 roku, które można było zobaczyć w specjalnym wydaniu listy TOP 50, emitowanym w Święta i Sylwestra. Sześciogodzinne pasmo oglądało ponad 90 tysięcy osób, a między godziną 19:00 a 20:00 padł rekord oglądalności stacji od początku jej istnienia, który wyniósł 133 899 osób.
Dużą atrakcją dla widzów były życzenia, składane przez Gwiazdy wprost z ekranu telewizora. Życzenia składali m.in.: Afromental, Kasia Cichopek, Monika Brodka, Paweł Stasiak, Omena Mensah, Blue Cafe, Edyta Herbuś, Karolina Nowakowska, Kasa, Michał Kwiatkowski, Tomasz Jacyków, Marieta Żukowska czy Robert Leszczyński.
Zamiast tematycznych weekendów specjalnych stacja 4fun.tv w grudniu 2009 wprowadziła na stałe do swojej ramówki tygodnie specjalne. W ostatnim miesiącu roku kanał zaprezentował: tydzień z Shakirą, lata osiemdziesiąte, 100 klipów ever oraz Christmas week i Sylwestrowa gorączka – tematy przygotowane specjalnie na okres świąteczno – noworoczny.
W paśmie emitowane są klipy z danego tematu, wywiady z gwiazdami, sondy oraz wiele konkursów i materiałów dodatkowych. Tygodnie specjalne w grudniu, to jedno z najchętniej oglądancyh pasm 4fun.tv, które zbierało przed ekranami telewizorów nawet 70 000 widzów.
Wyniki oglądalności kanałów muzycznych w grudniu 2009 r.:
- VIVA – 40 645 AMR
- 4FUN – 16 181 AMR
- MTV† – 15 091 AMR
- VH1† – 9 969 AMR
Według danych przygotowanych przez TNS OBOP dla portalu wirtualnemedia, dotyczących oglądalności stacji tematycznych w 2009 roku, stacja 4fun.tv znalazła się na 18 miejscu (w 2008 roku kanał był na 25 miejscu), wyprzedzając MTV.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.