5,5 mln zł Wirtualnej Polski

Serwisy e-biznesowe na portalu Wirtualna Polska (wp.pl) osiągnęły rekordowe obroty ponad 5,5 mln złotych w okresie sierpień – listopad tego roku. Gwałtowny wzrost sprzedaży umożliwił rozwój pasażu finansowego (pasazfin.wp.pl), który uzupełnił ofertę handlu elektronicznego WP o usługi finansowe. Udział transakcji elektronicznych: kredytów, lokat czy ofert leasingowych, przekracza 70% wartości obrotów e-biznesu w wp.pl. Reszta transakcji realizowana jest na platformach sprzedaży produktów: pasażu handlowym, aukcjach, aukcjach dedykowanych czy zakupach grupowych.

„”Sprzedaż e-biznesu za prawie 5,5 mln złotych w ciągu zaledwie czterech miesięcy pokazuje, że można w Polsce dobrze zarabiać na handlu elektronicznym. Trzeba tylko wiedzieć co sprzedawać, z kim i komu.”- powiedział Marek Borzestowski, Prezes WP SA. „Mamy ponad 50-cio % zasięg i ponad 50 konkurencyjnych ofert dostarczanych przez największe banki i ubezpieczycieli: daje nam to wiodącą pozycję wśród ofert finansowych portali w Polsce.”

Oferty kredytów, lokat, leasingu czy ubezpieczeń na Pasażu Finansowym WP są dostarczane przez największe instytucje finansowe w Polsce. Korzyści z zakupu przez WP są wymierne finansowo: niższe opłaty i prowizje czy korzystniejsze oprocentowanie, ale kluczowa dla klientów jest często szybkość obsługi i uproszczone procedury. Instytucje coraz częściej oferują specjalne warunki swoich ofert na wyłączność w WP.

„”Dowodem zaufania naszych partnerów do Pasażu Finansowego jest coraz częstsze zgłaszanie ofert i promocji na wyłączność”- twierdzi Zenon Beker, Członek Zarządu odpowiedzialny za e-biznes w WP. „Niemal regułą jest, że takie oferty sprzedają się znacznie powyżej wstępnych założeń. Atrakcyjność kredytów czy ofert leasingu dla klientów Pasażu wynika z czystych oszczędności: niższe koszty, mniej biurokracji, szybsza obsługa. To są istotne korzyści w czasach gdy każdą wydaną złotówkę ogląda się dwa razy”

„Jesteśmy zaskoczeni nadspodziewanie dużym przełożeniem informacji o naszym kredycie hipotecznym umieszczonym w Pasażu Finansowym WP na rzeczywiste kontakty z klientami i w konsekwencji sprzedaż. Myślimy o rozszerzeniu naszej współpracy z Wirtualną Polską o pośrednictwo w sprzedaży również innych produktów bankowych. – mówi Maria Kudelska, Dyrektor Marketingu Deutsche Bank 24.

http://ww.wp.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top