5 powodów, dla których telefonia internetowa ma się dobrze w 2019 roku

Wbrew temu, co jeszcze do niedawna wieścili krytycy rozwiązania, telefonia internetowa na przestrzeni ostatnich lat nie tylko nie straciła na znaczeniu, ale i stała się niezwykle popularnym rozwiązaniem – zwłaszcza wśród właścicieli firm posiadających w swoich strukturach call center, którego to zadaniem jest obsługa klientów oraz dbanie o wysoki poziom ich zadowolenia ze świadczonych usług czy oferowanych produktów. W ramach dzisiejszego artykułu przyjrzymy się pięciu głównym powodom, dla których przedsiębiorcy zarówno w Polsce jak i na świecie tak chętnie decydują się na rzeczone rozwiązanie. Zapraszamy do lektury!

5 powodów, dla których telefonia internetowa ma się dobrze w 2019 roku 1

Nagrywanie rozmów

Standardowa telefonia różni się od jej internetowego odpowiednika tym, że tę pierwszą o wiele trudniej jest zapisać celem późniejszego odtworzenia. Wirtualna centrala będzie dla nas rozwiązaniem wręcz idealnym w sytuacji, gdy pragniemy nagrywać rozmowy prowadzone pomiędzy przedstawicielami poszczególnych działów lub też pomiędzy naszymi pracownikami a klientami zwracającymi się do nich z prośbą o pomoc, poradę, czy też rozwianie wątpliwości, które pojawiły się po nabyciu produktu lub skorzystaniu z usługi. Co więcej, konwersacje takie można następnie wykorzystać celem dalszego szkolenia pracowników i podnoszenia ich kwalifikacji.

Możliwość przekierowywania rozmów

Niejednokrotnie zdarza się, że nie jesteśmy w stanie odebrać telefonu z danego numeru, jednakże dostępni jesteśmy pod aparatem w innym miejscu. Co wtedy zrobić? Dzięki telefonii internetowej operatorzy VoIP mogą bez trudu przekierować dane połączenie na inne urządzenie, utrzymując tym samym na wysokim poziomie zadowolenie klienta, który ma świadomość, że mimo chwilowej niedostępności pracownika lub menadżera, jego problem czy zapytanie zostało rozpatrzone. Na pewno pozytywnie wpłynie to na ogólne postrzeganie prowadzonego przez nas przedsiębiorstwa czy organizacji.

Błyskawiczny montaż

Ogromną zaletą call center opartych o rozwiązania internetowe jest fakt, iż cała infrastruktura może zostać zamontowana a następnie wdrożona w przeciągu maksymalnie kilku godzin. Gdy wszystkie urządzenia znajdą się już na swoich docelowych miejscach, natomiast wszelkie aplikacje zostaną zainstalowane, stelefonizowanie biura zajmuje maksymalnie 5 minut! Telefonia tradycyjna zwyczajnie nie może mierzyć się z najnowocześniejszymi rozwiązaniami technologicznymi, które to dodatkowo opracowane zostały tak, aby nie wydrenować kieszeni użytkownika.

Odbieranie połączeń w dowolnym miejscu

Dzięki telefonii internetowej możliwe jest także odbieranie połączeń w dowolnym miejscu na świecie, a wszystko to dzięki zastosowaniu niezwykle nowoczesnej oraz niezawodnej technologii jaką jest Chmura (Eng. Cloud Computing). Dzięki jej wykorzystaniu możliwe jest połączenie w jedną centralę aparatów telefonicznych zlokalizowanych w znacznie oddalonych od siebie zakamarkach naszego globu.

Niezwykła wielofunkcyjność

Za co jeszcze pochwalić można opisywane w ramach dzisiejszego artykułu rozwiązanie? Naszym zdaniem dodatkowe punkty należą się mu bezsprzecznie z uwagi na niesłychaną wręcz wielofunkcyjność, dzięki której wirtualna centrala może stanowić ważną część naszego małego przedsiębiorstwa, średniej wielkości firmy, dużej korporacji, czy też organizacji posiadającej własne call center. Możliwości są wręcz nieograniczone, a dzięki niewielkim kosztom rozwiązania będzie ono niezwykle korzystne tak dla przedsiębiorcy dopiero stawiającego pierwsze kroki w danej branży jak i dla osoby o wieloletnim doświadczeniu w określonej sferze usług lub przemysłu.

Telefonia internetowa dobra na wszystko

Mamy nadzieję, że powyższą publikacją udało się nam przekonać naszych czytelników, że zaawansowana technologicznie usługa komunikacji poprzez łącze internetowe stanowi przełom w funkcjonowaniu obecnych call center i dzięki rozlicznym korzyściom jakie gwarantuje stale zyskiwać będzie na popularności. W przypadku, gdyby chcieliby Państwo zapoznać się dokładniej ze specyfiką telefonii internetowej, zachęcamy do obejrzenia specjalnie przygotowanego w tym celu materiału filmowego na platformie YouTube.

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top