Wbrew temu, co jeszcze do niedawna wieścili krytycy rozwiązania, telefonia internetowa na przestrzeni ostatnich lat nie tylko nie straciła na znaczeniu, ale i stała się niezwykle popularnym rozwiązaniem – zwłaszcza wśród właścicieli firm posiadających w swoich strukturach call center, którego to zadaniem jest obsługa klientów oraz dbanie o wysoki poziom ich zadowolenia ze świadczonych usług czy oferowanych produktów. W ramach dzisiejszego artykułu przyjrzymy się pięciu głównym powodom, dla których przedsiębiorcy zarówno w Polsce jak i na świecie tak chętnie decydują się na rzeczone rozwiązanie. Zapraszamy do lektury!
Nagrywanie rozmów
Standardowa telefonia różni się od jej internetowego odpowiednika tym, że tę pierwszą o wiele trudniej jest zapisać celem późniejszego odtworzenia. Wirtualna centrala będzie dla nas rozwiązaniem wręcz idealnym w sytuacji, gdy pragniemy nagrywać rozmowy prowadzone pomiędzy przedstawicielami poszczególnych działów lub też pomiędzy naszymi pracownikami a klientami zwracającymi się do nich z prośbą o pomoc, poradę, czy też rozwianie wątpliwości, które pojawiły się po nabyciu produktu lub skorzystaniu z usługi. Co więcej, konwersacje takie można następnie wykorzystać celem dalszego szkolenia pracowników i podnoszenia ich kwalifikacji.
Możliwość przekierowywania rozmów
Niejednokrotnie zdarza się, że nie jesteśmy w stanie odebrać telefonu z danego numeru, jednakże dostępni jesteśmy pod aparatem w innym miejscu. Co wtedy zrobić? Dzięki telefonii internetowej operatorzy VoIP mogą bez trudu przekierować dane połączenie na inne urządzenie, utrzymując tym samym na wysokim poziomie zadowolenie klienta, który ma świadomość, że mimo chwilowej niedostępności pracownika lub menadżera, jego problem czy zapytanie zostało rozpatrzone. Na pewno pozytywnie wpłynie to na ogólne postrzeganie prowadzonego przez nas przedsiębiorstwa czy organizacji.
Błyskawiczny montaż
Ogromną zaletą call center opartych o rozwiązania internetowe jest fakt, iż cała infrastruktura może zostać zamontowana a następnie wdrożona w przeciągu maksymalnie kilku godzin. Gdy wszystkie urządzenia znajdą się już na swoich docelowych miejscach, natomiast wszelkie aplikacje zostaną zainstalowane, stelefonizowanie biura zajmuje maksymalnie 5 minut! Telefonia tradycyjna zwyczajnie nie może mierzyć się z najnowocześniejszymi rozwiązaniami technologicznymi, które to dodatkowo opracowane zostały tak, aby nie wydrenować kieszeni użytkownika.
Odbieranie połączeń w dowolnym miejscu
Dzięki telefonii internetowej możliwe jest także odbieranie połączeń w dowolnym miejscu na świecie, a wszystko to dzięki zastosowaniu niezwykle nowoczesnej oraz niezawodnej technologii jaką jest Chmura (Eng. Cloud Computing). Dzięki jej wykorzystaniu możliwe jest połączenie w jedną centralę aparatów telefonicznych zlokalizowanych w znacznie oddalonych od siebie zakamarkach naszego globu.
Niezwykła wielofunkcyjność
Za co jeszcze pochwalić można opisywane w ramach dzisiejszego artykułu rozwiązanie? Naszym zdaniem dodatkowe punkty należą się mu bezsprzecznie z uwagi na niesłychaną wręcz wielofunkcyjność, dzięki której wirtualna centrala może stanowić ważną część naszego małego przedsiębiorstwa, średniej wielkości firmy, dużej korporacji, czy też organizacji posiadającej własne call center. Możliwości są wręcz nieograniczone, a dzięki niewielkim kosztom rozwiązania będzie ono niezwykle korzystne tak dla przedsiębiorcy dopiero stawiającego pierwsze kroki w danej branży jak i dla osoby o wieloletnim doświadczeniu w określonej sferze usług lub przemysłu.
Telefonia internetowa dobra na wszystko
Mamy nadzieję, że powyższą publikacją udało się nam przekonać naszych czytelników, że zaawansowana technologicznie usługa komunikacji poprzez łącze internetowe stanowi przełom w funkcjonowaniu obecnych call center i dzięki rozlicznym korzyściom jakie gwarantuje stale zyskiwać będzie na popularności. W przypadku, gdyby chcieliby Państwo zapoznać się dokładniej ze specyfiką telefonii internetowej, zachęcamy do obejrzenia specjalnie przygotowanego w tym celu materiału filmowego na platformie YouTube.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.