Grupa Onet-RAS Polska wdrożyła platformę DoubleClick

Opublikowano: 22 kwietnia 2016. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Grupa Onet-RAS Polska we współpracy z Google wdrożyła w pełni platformę zarządzania powierzchnią reklamową DoubleClick for Publishers (DFP) by Google. Dzięki platformie grupa zaoferować chce swoim klientom wsparcie dla wszystkich najważniejszych światowych standardów reklamowych.

onetPlatforma reklamowa DoubleClick for Publishers oferowana przez Google jest jednym z najbardziej zaawansowanych i kompleksowych systemów do zarządzania powierzchnią reklamową na świecie.

 Jesteśmy jednym z wiodących wydawców cyfrowych w regionie Europy Środkowo-Wschodniej i tym bardziej cieszymy się, że jako pierwsza grupa mediowa w Polsce wdrożyliśmy w pełni rozwiązanie DFP od GoogleDzięki wdrożeniu DFP będziemy mogli zaoferować klientom m.in. lepsze wsparcie dla narzędzi mierzących efektywność kampanii reklamowych na wielu platformach i urządzeniach, w tym strategicznych z naszej perspektywy platformach mobilnych – powiedział Marek Kowal, Group Data Officer w Ringier Axel Springer Media.

Wdrażając rozwiązanie DFP, Grupa Onet-RAS Polska zapewni swoim klientom lepsze wsparcie dla kampanii programmatic oraz zgodność ze wszystkimi standardami światowymi platform programatycznych. Domy mediowe i agencje które przy zakupie powierzchni reklamowych w mediach Grupy Onet-RAS Polska korzystają z rozwiązania Google Bid Manager, będą mogły zintegrować to rozwiązanie z DFP, dzięki czemu pomiary wyników kampanii reklamowych maja być bardziej spójne i łatwiejsze w analizie.

Dawid ZarazińskiGrupa Onet-RAS Polska wdrożyła platformę DoubleClick

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Facebook Twitter

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Kierownik think tanku "How To Do IT", powołanego przez wydawcę "Harvard Business Review Polska". Zajmuje się tematami związanymi z nowymi technologiami, biznesem i kulturą.