Internetowy Dom Mediowy IDMnet i Admatica, zarządzająca na wyłączność powierzchnią reklamową nk.pl, poinformowały o rozpoczęciu współpracy. W efekcie w cenniku reklamowym IDMnet pojawi się nk.pl.
Sieci wertykalne oraz pakiety tematyczne IDMnet zostały wzbogacone o odpowiednio dopasowane profile użytkowników serwisu nk.pl. W ten sposób na rynku pojawił się unikalny produkt odpowiadający zarówno na potrzebę dotarcia do precyzyjnej grupy odbiorców, jak dopasowania kontekstowego serwisów. Ponadto dzięki nowemu partnerstwu IDMnet znacznie zwiększył wolumen dla kampanii in-stream oraz mobile, zyskał możliwość szerokiego, dokładnego targetowania w tych kanałach, a także uplasował się na drugim miejscu w kategorii „Rozrywka i Kultura” z wynikiem ponad 11mln RU.
W ofercie znalazły się również produkty dedykowane nk.pl, charakterystyczne dla tego serwisu społecznościowego.
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.