Sport.pl uruchomił serwis Euro 2008 poświęcony przygotowaniom do Mistrzostw Europy. Partnerami serwisu są firmy Continental i Castrol. Do końca kwietnia serwis wraz z partnerami organizuje konkursy, w których można wygrać m.in. podwójne zaproszenie na finał Euro.
Użytkownicy Euro 2008 mają obecnie dostęp do aktualnych wiadomości dotyczących przygotowań do Mistrzostw Europy, najnowszych informacji dotyczących polskiej reprezentacji, licznych konkursów oraz forum.
Do końca kwietnia użytkownicy serwisu Euro 2008 mogą brać udział w licznych konkursach, w których nagrodami są stoły do gry w piłkarzyki, bilety na mecze grupowe Polaków, a przede wszystkim podwójne zaproszenie na finał Euro.
– Redakcja Euro 2008 planuje systematyczny rozwój serwisu o nowe treści i ciekawe funkcjonalności dla użytkowników. Chcemy nawiązać do wspaniałej tradycji, kiedy to serwisy na Mundial 2002 i 2006 były uznawane za najlepsze w sieci – mówi Artur Grochowski, dyrektor wydawniczy Sport.pl.
Partnerami serwisu Euro 2008 są firmy Continental i Castrol. Continental jest oficjalnym sponsorem serwisu. Redakcja Sport.pl współpracowała już z firmą Continental podczas Mundialu w 2006 roku. Partnerem serwisu Euro 2008 jest również firma Castrol, która dodatkowo odpowiada za dział „Historia Euro od 1960 do 2004 roku”, opisywany na łamach Gazety Sport oraz w serwisie Sport.pl.
Wpisy promowane
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.