Codility będzie zatrudniać specjalistów w Warszawie

Opublikowano: 4 lutego 2020. Kategoria: Rynek.

Codility pozyskuje inwestycję w wysokości 22 mln dolarów w rundzie A, przy udziale londyńskich inwestorów Oxx i Kennet Partners. Pozyskany kapitał zostanie użyty do wzmocnienia pozycji Codility na rynku, w tym rozwój zespołów specjalistów w swoich biurach w Warszawie, San Francisco czy Londynie.

Dawid ZarazińskiCodility będzie zatrudniać specjalistów w Warszawie

Poczta Polska: wzrost obsługi paczek i przesyłek kurierskich o 19%

Opublikowano: 31 stycznia 2020. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

W porównaniu z 2018 rokiem, liczba obsłużonych przez Pocztę Polską paczek i przesyłek kurierskich wzrosła o blisko 19%. Jednocześnie klienci wysłali o 9% mniej listów. Poczta Polska spodziewa się, że w 2020 e-commerce nadal będzie się dynamicznie rozwijać.  W ubiegłym roku przychody z obsługi paczek i przesyłek kurierskich wyniosły 1,05 mld złotych. Wzrost liczby obsługiwanych przesyłek na poziomie 18,6% to wynik o kilka punktów procentowych powyżej rynku. Rozwój e-commerce bardzo pozytywnie …

Sylwester KozakPoczta Polska: wzrost obsługi paczek i przesyłek kurierskich o 19%

Trendy eCommerce na 2020 według Divante

Opublikowano: 28 stycznia 2020. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Raport eCommerce Trends 2020 podsumowuje badanie przeprowadzone przez Divante wspólnie z Instytutem Kantar. W raporcie można znaleźć analizę 12 trendów przyszłości, a także podsumowania z ubiegłego roku, m.in. tych trendów, które wygenerowały najwyższe poziomy ROI i stanowiły istotny czynnik w procesie skalowania sprzedaży. Sektor eCommerce znajduje się w czołówce zmian technologicznych. Niestety, gdy rewolucje technologiczne ogłasza się co kwartał, można …

Sylwester KozakTrendy eCommerce na 2020 według Divante

home.pl rozpoczyna sprzedaż usług na Węgrzech i w Bułgarii

Opublikowano: 21 stycznia 2020. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Uruchomienie sprzedaży dla małych i średnich firm w dwóch nowych krajach to element strategii home.pl zakładającej obecność na co najmniej piętnastu rynkach zagranicznych do 2025 roku. W ofercie znajdują się także m.in. narzędzia związane z obecnością w Internecie, e‑commerce, bezpieczeństwem sieciowym czy wspierające zaawansowaną pracę grupową. Bułgaria i Węgry to kraje z wysokim wzrostem PKB i potencjałem w zakresie transformacji cyfrowej. …

Sylwester Kozakhome.pl rozpoczyna sprzedaż usług na Węgrzech i w Bułgarii

ING inwestuje 1 mln zł w platformę mobilności miejskiej Vooom

Opublikowano: 17 stycznia 2020. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

ING Bank Śląski zainwestował 1 milion zł w spółkę rozwijającą aplikację Vooom, nabywając pakiet mniejszościowy 8%. Polski MaaS (Mobility-as-Service) Vooom umożliwia użytkownikom w największych polskich miastach przemieszczanie się za pomocą pojazdów „na minuty”, komunikacji miejskiej oraz taksówek, wszystko z poziomu jednej aplikacji. Klientom biznesowym Vooom oferuje benefit pozapłacowy, dzięki któremu firmy mogą dofinansować swoim pracownikom codzienne dojazdy do pracy. Obecnie …

Sylwester KozakING inwestuje 1 mln zł w platformę mobilności miejskiej Vooom

Branża digital cierpi na brak wyspecjalizowanych pracowników

Opublikowano: 16 stycznia 2020. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Wśród europejskich pracodawców z branży digital aż 75% wskazuje, że brak odpowiednich kwalifikacji kandydatów jest główną barierą podczas procesu rekrutacji, a w przeważającej większości państw UE system edukacji nie nadąża za cyfrową rewolucją, która od kilkunastu lat dzieje się na naszych oczach – wynika z najnowszego raportu IAB Europe „Kapitał ludzki w środowisku cyfrowym”. Jak wynika z raportu, rekruterzy najbardziej …

Sylwester KozakBranża digital cierpi na brak wyspecjalizowanych pracowników

Nowa kampania Visa promująca zakupy kartą w internecie

Opublikowano: 15 stycznia 2020. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Visa w nowej kampanii „2 na 3 sprzedawców woli, gdy za zakupy płacisz kartą lub telefonem” promuje zarówno płatności mobilne za pomocą smartfonów i inteligentnych zegarków, jak też transakcje kartą w sklepach internetowych. Kampanię poprzedziło badanie Kantar na ogólnopolskiej grupie sprzedawców w sierpniu 2019 r. Wynika z niego, że 2 na 3 sprzedawców w stacjonarnych punktach sprzedaży w Polsce woli, …

Sylwester KozakNowa kampania Visa promująca zakupy kartą w internecie