Action S.A. nawiązał współpracę z dostawcą oprogramowania do e-commerce, firmą RedCart, która oferuje dwukierunkową integrację z największymi platformami sprzedażowymi w Polsce przy jednoczesnej automatycznej integracji z ofertą dystrybutora.
Obsługa sprzedaży na takich platformach jak Allegro przy jednoczesnym sprawnym prowadzeniu handlu we własnym e-sklepie to często duże wyzwanie. Dzięki współpracy Action z RedCart proces ten może być dużo bardziej efektywny, bo oparty na dwukierunkowej integracji systemów obu firm.
– Szukaliśmy rozwiązania do e-commerce, które ułatwi pracę i zagwarantuje oszczędność czasu naszym klientom. Dzięki wypracowanej ofercie ze spółką RedCart jest to dziś możliwe. I co bardzo ważne, nasi klienci pierwszy rok mogą pracować w nowym modelu sprzedaży na preferencyjnych warunkach cenowych – komentuje Paweł Kopycki, Pełnomocnik Zarządu ds. Rozwoju Sprzedaży w ACTION S.A.
RedCart to kompleksowa platforma oprogramowania do zakładania i prowadzenia sklepów internetowych w modelu SaaS, czyli oprogramowania w roli usługi, co umożliwia łatwe rozpoczęcie biznesu e-commerce jego użytkownikom.
– Dla obecnych i przyszłych klientów Action S.A. przygotowaliśmy dwa pakiety abonamentowe, rozliczane w oparciu o prowizję od sprzedaży lub stałą miesięczną opłatę abonamentową oraz dwa pakiety dedykowane z wliczonym kosztem abonamentu. Pierwszy z nich, Silver zawiera podstawowy zakres funkcjonalności e-commerce. Natomiast drugi, Diamond to rozwiązanie dla bardziej wymagających, oczekujących jeszcze większego wsparcia ze strony RedCart – podsumowuje Dariusz Januszkiewicz CEO & Co-Founder w RedCart.pl.
Integracja Action z platformą RedCart daje jej partnerom łatwy dostęp do klientów ostatecznych, pełną obsługę wysyłki towaru z centrum logistycznego dystrybutora (droppshipping) i możliwość pozyskania nowych klientów w oparciu o portfolio e-sklepów współpracujących z firmą RedCart.
Wpisy promowane
- Mewa inwestuje w system doboru rozmiaru odzieży oparty na sztucznej inteligencjiDostawca usług tekstylnych firma Mewa kontynuuje swój rozwój, zapewniając sobie większościowe udziały w startupie, jakim jest Esenca Digital Workwear S.R.L. ...
- Zadbaj o właściwą kondycję psychiczną swoich pracownikówDzisiejsze czasy charakteryzują się szybkim tempem życia, które w połączeniu z presją związaną z rywalizacją na coraz bardziej konkurencyjnym rynku ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
- Rynek reklamy w Polsce – styczeń 2024W internecie i radiu najaktywniejsze reklamowo były marki z branży „Trade”, natomiast w telewizji – „Pharmaceuticals – wynika z danych gemiusAdReal ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.