Producent i dystrybutor zabawek oraz gier dla dzieci – firma Hasbro Poland, wdraża kolejne projekty internetowe. Tym razem pod postacią serwisów produktowych pojawiły się w Sieci dwie marki Hasbro – Action Man oraz Hit Clips.
Nowe serwisy internetowe – http://www.actionman.pl oraz http://www.hitclips.pl, wykonane dla Hasbro przez digital One, uruchomione zostały na przełomie kwietnia i maja br. Głównym zadaniem obu witryn jest atrakcyjne dla dzieci zaprezentowanie zabawek, promocja brandu, wsparcie działań marketingowych prowadzonych poza Internetem na rzecz wspomnianych produktów, oraz nawiązanie i utrzymanie komunikacji z grupą docelową.
Serwis poświęcony marce Action Man, przeznaczony jest dla chłopców w przedziale wiekowym 4 – 13 lat. Charakter witryny podkreśla najważniejsze cechy produktu, a większość atrakcji tu proponowanych kładzie duży nacisk na interakcję z użytkownikami. Zachęca ich do aktywności, wyrażania własnych opinii na temat witryny oraz szczegółowo przedstawia samą zabawkę, zachowując przy tym na odpowiednim dla dzieci poziomie – stopień skomplikowania serwisu. Site www.actionman.pl promowany jest przede wszystkim wśród odbiorców innych produktów spod znaku Hasbro, poprzez e-mailingi reklamowe, a także w wydawanych drukiem czasopismach dla dzieci, m.in. w piśmie „Kaczor Donald”.
Drugi z wymienionych serwisów – http://www.hitclips.pl wykonany w technologii flash, prezentuje wprowadzane obecnie na polski rynek muzyczne gadżety dla dzieci: mini-odtwarzacze, chipy radiowe, miniaturowe clipy z ulubionymi przebojami itp. Witryna stanowi wsparcie dla dziecięcego konkursu realizowanego na antenie telewizji Fox Kids Polska oraz Cartoon Network w ramach promocji nowego produktu Hasbro. Użytkownicy wchodząc na stronę Hit Clips mają możliwość wzięcia udziału w rywalizacji za pośrednictwem Internetu. Sam konkurs, polegający na ułożeniu hasła reklamowego dla produktów serii Hit Clips, promowany jest przez dwa najbardziej popularne kanały telewizyjne dla dzieci oraz poprzez banery wyświetlane na stronach www.foxkids.pl.
http://www.actionman.pl
http://www.hitclips.pl
Wpisy promowane
- Lojalny Klient korzyścią dla Twojej firmyW dzisiejszym świecie biznesu, w którym rywalizacja jest coraz bardziej zacięta, kluczem do sukcesu jest nie tylko pozyskanie nowych klientów, ...
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.