W ramach wdrażanej nowej strategii marketingowej sieć reklamowa Ad-Vice rozpoczęła proces rebrandingu. Na tym etapie obejmuje to działania promocyjne, których podstawę stanowi hasło „Quality of brand advertising”.
„Na rynku reklamy wizerunkowej w internecie dokonuje się fundamentalna zmiana rozumienia wartości tego kanału e-marketingowego. Odchodzi się od oceny efektywności reklamy poprzez kliki czy CTR. Zaczyna się dostrzegać wartość reklamy display na poziomie wizerunkowym. Jednocześnie poszukuje się nowych narzędzi, które pozwolą mierzyć ten efekt. Wyniki wielu badań pokazują, że reklama wizerunkowa (brand advertising) w internecie może skutecznie budować markę. Polski rynek znajduje się w zupełnie innej fazie rozwoju, ale sądzę, że to jest kwestią czasu, kiedy taki sposób planowania stanie się dominujący w Polsce. W ramach naszej nowej strategii chcemy wpisywać się w ten trend” – mówi Jarosław Roszkowski, Członek Zarządu Ad-Vice.
Kluczowym elementem działań promocyjnych jest blog firmowy oraz profile mikrobloggingowe. Na blogu, prowadzonym pod adresem www.quality-of-brand-advertising.pl,dostępne będą opisy najciekawszych badań i raportów, jak i analizy najważniejszych zjawisk z obszaru brand advertising. Istotne są też profile w serwisach mikrobloggingowych (Twitter, Blip, Flacker), które stanowią przegląd aktualnych, najważniejszych polskich oraz zagranicznych publikacji z obszaru reklamy wizerunkowej w internecie.
„Chcemy aktywnie uczestniczyć w kształtowaniu polskiego rynku reklamy display. Planujemy realizację licznych badań i udostępnienie narzędzi, które pomogą lepiej zrozumieć efektywność działań reklamowych. Wkrótce będziemy też wprowadzać rozwiązania na poziomie oferty produktowej” – dodał Jarosław Roszkowski.
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.