Firma AdAction rozpoczęła współpracę z serwisem Zedge, jednym z największych globalnych dostawców darmowego contentu mobilnego. Partnerstwo zwiększy zasięg mobilnej sieci reklamowej mobiAds, rozwijanej przez AdAction.
Zedge specjalizuje się w dostarczaniu darmowych multimediów – dzwonki, tapety, gry oraz programy – na telefony komórkowe i urządzenia przenośne. Ze strony www.zedge.net każdego miesiąca korzysta około 10 milionów użytkowników, a liczba pobrań przekracza 100 milionów. Zedge to również społeczność, która daje użytkownikom nie tylko możliwość pobierania aplikacji, ale dodawania własnych.
Współpraca dotyczy sprzedaży przez AdAction powierzchni reklamowej na serwisie mobilnym m.zedge.net, reklamy pełnoekranowe przed grami i aplikacjami pobieranymi z tego serwisu oraz reklamy na stronie WWW. Oferta dostępna będzie w ramach tworzonej przez AdAction mobilnej sieci reklamowej mobiAds.
„Sieć mobiAds dociera już do ponad dwóch milionów unikalnych użytkowników komórek, a współpraca z Zedge pozwoli zasięg ten znacząco wzmocnić. Zedge to kolejny duży serwis, który zdecydował się na współpracę z nami.” – mówi Adam Semik, dyrektor sprzedaży w AdAction. „Duży zasięg i konkurencyjne ceny pozwalają nam planować kampanie docierające do dużej grupy atrakcyjnych odbiorców przy niskich kosztach. Rozmawiamy z kolejnymi dużymi firmami i mam nadzieję, że wkrótce poinformujemy o kolejnych partnerstwach.”
Sieć reklamy mobilnej mobiAds to projekt uruchomiony przez AdAction pod koniec ubiegłego roku. Sieć specjalizuje się w sprzedaży reklam w przestrzeni mobilnej, w serwisach WAP oraz w grach i aplikacjach na telefony komórkowe i urządzenia przenośne.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.