Startuje adlook.pl – nowy na polskim rynku kanał gwarantujący 100% interakcję użytkownika z reklamą! Nowatorski serwis zaoferuje swoim odbiorcom liczne zniżki, konkursy i wartościowe nagrody pieniężne, a firmom i marketingowcom skuteczny kanał sprzedaży i komunikacji z wybraną grupą docelową.
adlook.pl dedykowany jest Internautom w każdym wieku, zwłaszcza tym, którzy w sieci szukają ciekawych form rozrywki. Użytkownicy znajdą na portalu promocyjne oferty Partnerów adlook.pl, reklamy interesujących ich produktów, ale przede wszystkim atrakcyjne konkursy z wartościowymi nagrodami pieniężnymi. Za każdą aktywność na portalu użytkownicy będa zbierali tzw. „adlooki”, które wymieniać będą mogli na realne – materialne i finansowe korzyści.
Dla branży reklamowej, firm i domów mediowych adlook.pl ma stać się rewolucyjnym medium gwarantującym 100% interakcję użytkownika z ofertą lub reklamą. Szerokie możliwości targetowania przekazu, gwarancja interakcji i niskie koszty mają stanowić przewagę konkurencyjną serwisu. Już teraz reklamodawcy mogą odebrać powitalne pakiety darmowych 10 000 odsłon.
Wszyscy oglądamy reklamy i oferty, ale zwykle korzyść z ich wyświetlenia jest jednostronna, dlatego robimy wszystko, by ich nie widzieć. Reklama jest pożądana, kiedy przynosi korzyść reklamodawcy i odbiorcy. Dlatego ideą adlooka jest „każdy wygrywa”, a misją dostarczenie rewolucyjnego kanału interakcji marek i ich odbiorców – tak o nowym startupie mówi Michał Łysek, pomysłodawca, twórca i właściciel adlook.pl.
adlook.pl to również interesujący kanał sprzedaży opartej o kupony promocyjne. Deklarowana przez właścicieli prowizja wyniesie 2% – Jesteśmy ciekawi jak rynek zareaguje na taką ofertę, zależy nam na agregacji interesujących ofert, chcemy dać sklepom satysfakcjonujące narzędzie, które nie odbiera im zysków – dodaje Michał Łysek.
(płatna informacja prasowa)
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.