Adspiro to system umożliwiający tworzenie niszowych sieci reklamowych w Internecie oraz zarządzanie reklamami na własnych stronach www. W ostatnich dniach system zaoferował wydawcom możliwość bezpośredniej sprzedaży reklam na stronach www, oraz wprowadził kolejne modele zakupu reklam CPC i Sponsoring. W kolejnej wersji systemu Adspiro reklamodawcy uzyskali możliwość planowania i zakupu kampanii automatycznie na wszystkich serwisach należących do danej Sieci reklamowej.
W tym momencie w Adspiro w trakcie tworzenia przez Menedżerów Sieci jest już ponad 20 niszowych sieci reklamowych m.in. sieć HR Network tworzona przez firmę rekrutacyjną Sedlak, czy sieć tworzona pod przewodnictwem popularnego portalu Webhosting.
Dzięki systemowi Adspiro stworzyliśmy sieć reklamową ukierunkowaną na technologię i biznes w Internecie, w której reklamodawcy mogą łatwo sprofilować swoje działania pod kątem osób zainteresowanych nowinkami technicznymi, trendami w Sieci czy powstającymi startupami. To dobra szansa na dotarcie ze swoim produktem lub usługą do tych, dla których Internet stał się dziś najważniejszą przestrzenią działań zawodowych i rozrywki. Duży zasięg, rozpoznawalne marki i dobrze dopasowana grupa docelowa – liczymy, że dzięki tym atutom kampanie prowadzone w naszej sieci będą skuteczne. – mówi Dariusz Nawojczyk, redaktor naczelny Webhosting.pl.
Wydawcy akceptują każdą kampanię zanim pojawi się ona na ich serwisie. W przypadku braku reklam emitowana jest bez żadnych opłat reklama własna wydawcy. Reklamodawca może wejść na panel zakupu reklamy bezpośrednio z linka zamieszczonego przy reklamie.
Adspiro nie pobiera żadnych opłat abonamentowych za korzystanie z systemu, pobierana jest jedynie prowizja w wysokości 10% od obrotu. Wydawcy ustalają samodzielnie stawki prowizyjne z Menedżerami Sieci. System Adspiro wyposażony jest w zaawansowany system raportowania. Wszyscy uczestnicy Adspiro na bieżąco widzą własne zarobki, informacje o ilości wyświetleń reklamy, ilości kliknięć (CTR) w kontekście kampanii, serwisów i wybranych zakresów czasowych.
Wpisy promowane
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
- Mierzenie czasu pracy w dynamicznym świecie: odkryj skuteczne sposoby z TimeCamp!Zastanawiasz się, jak usprawnić zarządzanie czasem pracy w rozproszonym zespole i nie stracić przy tym motywacji? Sprawdź, jak TimeCamp może ...
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.