Firma Google poinformowała, że reklamodawcy systemu AdWords będą mogli od teraz licytować nie tylko kliknięcia, ale także rozmowy telefoniczne. Wyżej umiejscowiona reklama ma prowadzić do częstszych telefonów od klientów, przekonuje firma.
Reklamy AdWords typu „click-to-call” polegają na umieszczaniu bezpłatnego numeru przekierowującego obok tekstowej reklamy w wynikach wyszukiwania Google. Jeśli użytkownik zobaczy reklamę z numerem i postanowi skontaktować się z reklamodawcą, AdWords zarejestruje rozmowę i przekieruje ją do firmy.
W raportach AdWords zobaczyć będzie można ilość rozmów wygenerowanych w każdej kampanii, czas ich trwania, a wkrótce – numer kierunkowy klienta. Dostępne będą również bardziej szczegółowe raporty podsumowujące wykonane rozmowy i ich koszty.
Obecnie licytowanie rozmów dostępne jest dla firm z USA i Wielkiej Brytanii. Jak przekonuje Google, tego typu format ma coraz większe znaczenie; odpowiadać ma za miliony rozmów tygodniowo. Do tej pory firma pośredniczyła w ponad 12 milionach połączeń. Średni czas rozmowy przeprowadzonej za pośrednictwem reklamy wynosi sześć minut.
Wpisy promowane
- Lojalny Klient korzyścią dla Twojej firmyW dzisiejszym świecie biznesu, w którym rywalizacja jest coraz bardziej zacięta, kluczem do sukcesu jest nie tylko pozyskanie nowych klientów, ...
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.