W AdWords licytować można rozmowy telefoniczne

Firma Google poinformowała, że reklamodawcy systemu AdWords będą mogli od teraz licytować nie tylko kliknięcia, ale także rozmowy telefoniczne. Wyżej umiejscowiona reklama ma prowadzić do częstszych telefonów od klientów, przekonuje firma.

Reklamy AdWords typu „click-to-call” polegają na umieszczaniu bezpłatnego numeru przekierowującego obok tekstowej reklamy w wynikach wyszukiwania Google. Jeśli użytkownik zobaczy reklamę z numerem i postanowi skontaktować się z reklamodawcą, AdWords zarejestruje rozmowę i przekieruje ją do firmy.

W AdWords licytować można rozmowy telefoniczne 1

W raportach AdWords zobaczyć będzie można ilość rozmów wygenerowanych w każdej kampanii, czas ich trwania, a wkrótce – numer kierunkowy klienta. Dostępne będą również bardziej szczegółowe raporty podsumowujące wykonane rozmowy i ich koszty.

Obecnie licytowanie rozmów dostępne jest dla firm z USA i Wielkiej Brytanii. Jak przekonuje Google, tego typu format ma coraz większe znaczenie; odpowiadać ma za miliony rozmów tygodniowo. Do tej pory firma pośredniczyła w ponad 12 milionach połączeń. Średni czas rozmowy przeprowadzonej za pośrednictwem reklamy wynosi sześć minut.

Wpisy promowane

Wydarzenia

19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024

Najnowsze wpisy

Scroll to Top