Marketing afiliacyjny, który od lat szybko rozwija się w USA i Europie Zachodniej, odnosi coraz większe sukcesy w Polsce. Novem, jeden z liderów tego rynku w kraju, prognozuje podwojenie przychodów w 2009 r.
Liczba klientów Novem w 2008 roku przekroczyła 100 – czterokrotnie więcej niż w 2007. W bieżącym roku firma prognozuje dalszy, dynamiczny rozwój. Szeroki zasięg i efektywną realizację kampanii zapewnia, ciągle powiększana, sieć wydawców obejmująca obecnie kilkadziesiąt tysięcy witryn internetowych.
Jacek Pasławski, Prezes Zarządu Novem, sukces idei afiliacji tłumaczy unikalnością w podejściu do obsługi klientów – „Wyróżnia nas to, że współpracujemy z klientami na każdym etapie programu partnerskiego – przygotowujemy kreacje, uruchamiamy i prowadzimy kampanie, ale rozliczamy się wyłącznie za osiągane efekty” – mówi.
W ostatnim badaniu polskich wydatków na reklamę internetową, przeprowadzonym przez IAB oraz PwC (AdEx 2008), udział reklamy rozliczanej za efekt oszacowano na 14% łącznych wydatków. Sądząc po ekspansji tego modelu biznesu rozliczania reklamy w krajach, gdzie wykorzystanie internetu w celach marketingowych jest znacznie bardziej powszechne, również u nas będzie się on nadal bardzo szybko rozwijał.
Wpisy promowane
- Oferta agencji kreatywnych. 3 elementy, na które warto zwrócić uwagęMarketing internetowy daje nam niemal nieograniczone możliwości promowania własnych produktów i usług. Warto wykorzystać je rozsądnie, zaczynając od podstaw, czyli ...
- Odzież robocza powinna sygnalizować kompetencjeZadbana i atrakcyjna odzież robocza świadczy o profesjonalizmie – to powszechnie znany fakt. Branża rzemieślnicza nie jest tu wyjątkiem. Dlatego ...
Wydarzenia
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- Dochodowa, ale czasochłonna – jak wygląda praca twórcy kursów internetowych?Według danych Skill Scouter, rynek nauki online od 2000 do 2022 roku wzrósł ponad dziewięciokrotnie. Sprzedaż kursów internetowych staje się ...
- Mastercard przedstawia Shopping Muse – osobistego asystenta zakupów nowej generacjiMastercard wprowadza na rynek Shopping Muse – zaawansowane narzędzie oparte na generatywnej sztucznej inteligencji, które zrewolucjonizuje sposób, w jaki konsumenci ...
- Rekordowa liczba firm zarejestrowanych w branżach szkoleń, eventów oraz konferencjiW tym roku firmy związane z szeroko rozumianym konsultingiem oraz organizacją wydarzeń przeżywają okres dynamicznego wzrostu. Dun & Bradstreet Poland ...
- Black Weekend z BLIKIEM – liczba transakcji blisko 18 mlnKolejny raz wyprzedaże związane z Black Friday i Cyber Monday przyciągnęły liczne grono klientów. Atrakcyjne ceny skłoniły ich do zakupów, ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.