Marketing afiliacyjny, który od lat szybko rozwija się w USA i Europie Zachodniej, odnosi coraz większe sukcesy w Polsce. Novem, jeden z liderów tego rynku w kraju, prognozuje podwojenie przychodów w 2009 r.
Liczba klientów Novem w 2008 roku przekroczyła 100 – czterokrotnie więcej niż w 2007. W bieżącym roku firma prognozuje dalszy, dynamiczny rozwój. Szeroki zasięg i efektywną realizację kampanii zapewnia, ciągle powiększana, sieć wydawców obejmująca obecnie kilkadziesiąt tysięcy witryn internetowych.
Jacek Pasławski, Prezes Zarządu Novem, sukces idei afiliacji tłumaczy unikalnością w podejściu do obsługi klientów – „Wyróżnia nas to, że współpracujemy z klientami na każdym etapie programu partnerskiego – przygotowujemy kreacje, uruchamiamy i prowadzimy kampanie, ale rozliczamy się wyłącznie za osiągane efekty” – mówi.
W ostatnim badaniu polskich wydatków na reklamę internetową, przeprowadzonym przez IAB oraz PwC (AdEx 2008), udział reklamy rozliczanej za efekt oszacowano na 14% łącznych wydatków. Sądząc po ekspansji tego modelu biznesu rozliczania reklamy w krajach, gdzie wykorzystanie internetu w celach marketingowych jest znacznie bardziej powszechne, również u nas będzie się on nadal bardzo szybko rozwijał.
Wpisy promowane
- Przewaga Biura Rachunkowego Online nad Stacjonarnym Biurem RachunkowymW dzisiejszych czasach, kiedy technologia rozwija się w zawrotnym tempie, coraz więcej przedsiębiorców decyduje się na korzystanie z usług biur ...
- Zrównoważony rozwój w centrum uwagi. Efektywne utrzymanie czystości w zakładzie dzięki produktom firmy Mewa oferowanym z kompleksowym pakietem usług. Dostawca usług tekstylnych jakim jest firmaMewa zapewnia firmom zrównoważone i wydajne rozwiązania w zakresie czyszczenia przemysłowego. Zastosowanie czyściw wielokrotnego użytku ...
Wydarzenia
AI Biznes Forum
29.10.2024 - 30.10.2024
Najnowsze wpisy
- Duński sklep Coolshop wchodzi na polski rynekDuński sklep internetowy Coolshop oficjalnie rozpoczął działalność w Polsce, oferując szeroki asortyment produktów. W ofercie znajduje się ponad 45 tysięcy ...
- BaseLinker Index: Wzrost kondycji polskiego e-commerce we wrześniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, która jest jednym z kluczowych systemów do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online w regionie CEE, opublikowali najnowszy ...
- Shoper wzmacnia współpracę z AlsendoShoper, znany dostawca rozwiązań e-commerce na abonament w Polsce, zacieśnia współpracę z firmą Alsendo, specjalizującą się w logistyce dla sklepów ...
- Webinary jako Nowa Forma Dochodu: Analiza Polskiego RynkuW tym roku najbardziej dochodowy polski webinar dotyczył ratownictwa medycznego i zarobił ponad 83 tys. zł. Wydarzenia online z branży ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.