Sklep internetowy Agito.pl został zwycięzcą plebiscytu internautów „Mistrz Handlu i Usług MasterCard® 2007”. Agito.pl zdobył 18% głosów i wyprzedził m. in. takie sieci sklepów jak Komputronik.pl (12% głosów), Castorama (4% głosów), Media Markt (4% głosów) czy Tesco (3% głosów).
Głosowanie odbywało się w czterech tygodniowych etapach. Od 23 kwietnia do 20 maja 2007 internauci wybierali najlepsze sieci handlowe oraz usługowe. a konsumenci przyznali Agito.pl pozycję lidera aż trzy razy, co zagwarantowało mu zdecydowane zwycięstwo w rankingu ogólnym (18% głosów).
– Chcielibyśmy serdecznie podziękować za to wyróżnienie wszystkim głosującym internautom. Jesteśmy dumni, że udało się nam zdobyć zaufanie tak wielu klientów i otrzymać ten prestiżowy tytuł, szczególnie, że rywalizowaliśmy z najważniejszymi markami na rynku. – powiedział Tomasz Sypuła, Prezes Zarządu Agito.pl
Mistrz Handlu i Usług MasterCard® to pierwsza edycja corocznego plebiscytu, w którym konsumenci głosują na najlepsze sieci handlowe oraz usługowe. Celem plebiscytu jest promowanie dobrych wzorów oraz praktyk handlowych. Wyniki z głosowań będą również podstawą do tworzenia konsumenckich rankingów najlepszych sieci handlowo-usługowych. Plebiscyt podzielony jest na dwie odrębne części, w pierwszej wyboru dokonują internauci druga opiera się na ogólnopolskich badaniach przeprowadzonych przez Pentor International. Internauci typują trzy z najlepsze ich zdaniem sieci handlowe i usługowe, a ci, którzy uzasadnią wybór, mogą liczyć na nagrody.
Pomysłodawcą konkursu jest MasterCard Europe, partnerami natomiast: Detal Dzisiaj, Detal Dzisiaj Network, Bazeta Bankowa, Newsweek, Onet.pl oraz Pentor Research International.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.