Czas i miejsce: 29-30 marca 2012r.; Warszawa
Wszystkich Państwa zapraszamy na konferencję łączącą w sobie tematykę związaną z zapewnieniem jakości projektów informatycznych oraz testowaniem.
W programie m.in.:
- usprawnienia procesu testowego – Monika Braun, opiekun merytoryczny konferencji;
- najlepsze praktyki przywódcze Lidera Jakości – Tomasz Byzia;
- adaptacja nowego węzła do sieci śledzenia stosowanej w modelu rozwijania oprogramowania opartym na teorii złożoności systemów – Piotr Piotrowski;
- przetestujmy Agile! – często spotykane problemy z wdrożeniami Agile z punktu widzenia QA/Testera/Wdrożeniowca – Wiktor Żołnowski;
- automatyzacja zadań potrzebnych do testów – Łukasz Smolarski.
Tematyka warsztatów do wyboru:
- bądźmy kreatywni – efektywna dokumentacja testowa – Monika Braun;
- warsztaty z atakowania i ochrony aplikacji webowych – Piotr Konieczny;
- planowanie polityki testów i strategii testowej sterowanych ryzykiem – Rafał Dobrosielski;
- automatyzacja testów wydajnościowych z wykorzystaniem HP LoadRunner – Krzysztof Słysz.
Konferencja kierowana jest do:
- Inżynierów Testów;
- analityków testowych;
- architektów Testów;
- Test Leaderów;
- Test Managerów;
- programistów;
- Quality Managerów;
- Scrum Masterów;
- specjalistów QA;
- projektantów wymagań;
- osób odpowiedzialnych za wdrażanie i weryfikację systemów informatycznych;
- osób zainteresowanych tematyką kontroli i zapewnienia jakości.
Warunki uczestnictwa znaleźć można na tej stronie.
Ilość miejsc ograniczona! Do 16 marca obowiązują ceny promocyjne!
Rejestracja pod tym linkiem.
Kontakt:
Dorota Iwanicka
tel. +48 22/101 33 46
fax. +48 22/ 244 25 37
dorota.iwanicka [at] multitrain.pl
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.