Aktywność w Sieci

65 proc. internautów tworzy i umieszcza w sieci własne materiały, a 85 proc. przyznaje, że dzieli się znalezionymi w Internecie materiałami ze znajomymi.  

Jak wynika z badania agencji Think Kong i portalu StudentsWatch.pl, rośnie odsetek internautów, którzy tworzą własne treści i udostępniają je online (65 proc.), jest on niewiele mniejszy od odsetka deklarujących udostępnianie ciekawych treści znalezionych w Sieci (85 proc.). Codziennie ponad 40 proc. internautów kontaktuje się ze swoimi znajomymi przez serwisy społecznościowe, czat lub komunikator.

62 procent użytkowników Sieci co najmniej raz w miesiącu poleca różne produkty i usługi. Internauci są również aktywni w komentowaniu i ocenianiu treści w serwisach społecznościowych i forach (robi to codziennie ok. 6 proc. internautów, kilka razy w tygodniu 26 proc.).

Większość ludzi to właściwie mikroblogerzy. Regularnie polecają, udostępniają, piszą – komentuje Norbert Kilen z agencji Think Kong – Tylko niecałe 8 procent użytkowników Sieci deklaruje, że nigdy nie dzieli się znalezionymi treściami. 85 procent regularnie bierze udział w dyskusjach. To zjawiska, które mają bardzo duży wpływ na strategie marketingowe.

Aktywność w Sieci 1

Badanie zrealizowano w styczniu 2012 roku na losowo dobranej próbie 1880 użytkowników Internetu w wieku powyżej 16 lat, metodą CAWI. Kwestionariusz wywiadu został opracowany wspólnie przez agencję interaktywną Think Kong i portal badawczy StudentsWatch.

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top