Pod koniec października Grupa Allegro sprzedała serwis mojeauto.pl. Nabywcą zostało wydawnictwo Motor-Presse Polska. Kwoty transakcji nie ujawniono.
W wyniku transakcji mojeauto.pl zmienia właściciela i łączy się z tytułami wydawnictwa: Auto Motor i Sport, Motocykl, Men’s Health, Women’s Health i Runner’s World .
Zakup dużego serwisu internetowego wiąże się ściśle z naszą strategią. Inwestycja w mojeauto.pl pozwoli nam wzmocnić naszą pozycję na rynku motoryzacyjnym. Zyskamy też w innych obszarach, ponieważ wraz z serwisem internetowym przejęliśmy zespół ekspertów, których doświadczenie wykorzystamy w rozwoju naszych pozostałych, bardziej life stylowych, serwisów internetowych – powiedział Krzysztof Komar, Prezes Zarządu Motor-Presse Polska.
Wejście do Motor-Presse Polska to dla nas wydarzenie historyczne. Widzimy ogromny potencjał w synergii pomiędzy mojeauto.pl i magazynami Auto Motor i Sport i Motocykl. AMIS to przecież pismo, które rozbudziło w nas pasję do samochodów! A możliwość tworzenia serwisów internetowych dla tak popularnych magazynów lifestylowych, jakie są w portfolio MPP, będzie dla nas ogromnym wyzwaniem. Głowy mamy pełne pomysłów! – powiedział Michał Kluba, zarządzający serwisem mojeauto.pl od 2003 roku.
Mojeauto.pl jest odwiedzane przez ponad 700 tys. unikalnych użytkowników miesięcznie, serwis został uruchomiony w maju 2000 roku, jako pierwszy internetowy salon samochodowy. Z czasem został przekształcony z platformy transakcyjnej na informacyjną. W 2006 roku mojeauto.pl przejęły notowane na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie bmpAG i Bankier.pl SA, a w styczniu 2011 roku mojeauto.pl weszło w skład Grupy Allegro Sp. z o.o.
Wydawnictwo Motor-Presse Polska jest własnością Motor-Presse Stuttgart, wydawcy ponad 130 tytułów w 20 krajach świata. MP Stuttgart wchodzi z kolei w skład Bertelsmann AG, jednej z największych korporacji medialnych na świecie, znanej, między innymi, jako właściciel kanałów telewizyjnych RTL.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.