Firma Amazon chwali się świetną sprzedażą czytników Kindle, ale swoim zwyczajem nie informuje o konkretach.
Internetowy sprzedawca i producent poinformował o sprzedaży czytników Kindle w okresie świątecznym. Firma przekonuje, że w każdym tygodniu grudnia nabywców znajdowało „ponad milion” urządzeń, co oznacza, że pomiędzy Świętem Dziękczynienia, a sylwestrem sprzedano „ponad cztery miliony” czytników. Nie wiemy ile dokładnie – firma Amazon nie zwykła dzielić się takimi informacjami.
Trudno powiedzieć również jaki udział w sprzedaży miały poszczególne modele Kindle. Amazon poinformował jednak, że sprzedano „miliony” sztuk tabletu Kindle Fire, a urządzenie jest najlepiej sprzedającym się produktem w całej ofercie sklepu. Nabywców znalazło również więcej Kindle Touch niż czytników bez ekranu dotykowego.
Warto także dodać, że czwartą najlepiej sprzedającą się książką była w 2011 roku „The Mill River Recluse”, której autorka, Darcie Chan, korzystała z platformy self-publishingowej Amazonu.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.