Klienci grupy Aegis Media, w skład której wchodzi AMNET Polska, zyskali możliwość zwiększenia skuteczności kampanii w modelu real-time bidding o reklamę video na YouTube.
Spoty reklamowe na YouTube stanowią element wzbogacający kampanie RTB planowane i realizowane przez AMNET Polska. Przykładowo, wideo promujące nowy model samochodu wyświetli się wyłącznie tym osobom z grupy docelowej, które wcześniej weszły w interakcję z bannerem na jednym z portali lub odwiedziły oficjalną stronę producenta, czy wykazały zainteresowanie produktem.
Jesteśmy jedną z pierwszych firm w Polsce, której oferta obejmuje kampanie programmatic buying na YouTube. Zawdzięczamy to skali działania sieci AMNET. Warunki były bowiem ustalane na poziomie globalnym – powiedział Paweł Laskowski, dyrektor zarządzający AMNET Polska
Proces planowania kampanii w modelu RTB/programmatic buying różni się od tradycyjnego. Na pierwszym etapie reklamodawca przekazuje cele kampanii i wskaźniki efektywności. Następnie specjaliści AMNET opracowują strategię działań, definiują segmenty użytkowników, optymalizują algorytmy kierujące zakupem mediów tak, aby reklamy wyświetlane były wyłącznie odbiorcom najbardziej wartościowym z punktu widzenia reklamodawcy i celów kampanii.
Real-time bidding i programmatic buying to stosunkowo nowe metody sprzedawania i kupowania reklamy odsłonowej w czasie rzeczywistym. W tym modelu podstawową jednostką jest pojedyncza odsłona, a decyzje zakupowe podejmowane są przy każdym wyświetleniu komunikatu reklamowego (w przeciwieństwie do tradycyjnej sprzedaży, gdzie podstawą planowania kampanii jest jeden dzień). Reklamodawca ustala, ile gotowy jest zapłacić za jedną odsłonę kreacji wyświetloną w wybranym segmencie użytkowników. Informacje te wprowadzane są do systemu DSP (Depmand Site Platform) połączonego z systemami wydawców. Gdy na którejś ze stron internetowych, wchodzących w skład sieci reklamy, pojawi się użytkownik pasujący do profilu reklamodawcy, automatycznie, w ułamkach sekund dokonywana jest licytacja stawek oferowanych przez różnych reklamodawców. Najważniejszą zaletą modelu RTB ma być większa efektywność w docieraniu z przekazem reklamowym do grup docelowych – budżety reklamowe nie są wydawane na odsłony skierowane do konsumentów spoza grupy docelowej reklamodawcy.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.