Węgry to kolejna lokalizacja ANSWEAR – sklepu odzieżowego online. Jest to kolejny kraj po Czechach, Rumunii, Słowacji i Ukrainie.
W 2014 roku, gdy rozpoczynaliśmy projekt ekspansji zagranicznej naszej spółki, postawiliśmy sobie cel: w ciągu 2 lat sprzedaż zagraniczna ANSWEAR ma zrównać się ze sprzedażą w Polsce. Już teraz możemy oficjalnie ogłosić, że udało nam się zrealizować ten plan z nawiązką. We wrześniu 2016 sprzedaż zagraniczna stanowiła 52 proc. całej sprzedaży. Ze względu na bardzo szybki rozwój firmy na rynkach zagranicznych, odsetek ten będzie prawdopodobnie nadal rósł z miesiąca na miesiąc – powiedział Wojciech Tomaszewski, dyrektor ds. marketingu i e-commerce w ANSWEAR.
Działanie w każdej z lokalizacji jest oparte na tym samym schemacie – stałej struktury zarządzanej centralnie z Polski. Zagraniczne rynki mają swoich Country Managerów, którzy prowadzą działania bezpośrednio z danego kraju. W Czechach i na Słowacji zamówienia są dostarczane w 24 godziny. W Rumunii i na Węgrzech paczki będą trafiać do klientów w ciągu 48 godzin. Z kolei na Ukrainie czas oczekiwania wynosi 4 dni, co i tak plasuje ANSWEAR wyżej od największej konkurencji w tym kraju.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.