Obecna w AppStore od kilku już miesięcy aplikacja magazynu K MAG jest już dostępna również w sklepie Google Play. Pojedyncze wydanie kosztuje 3,50 zł.
Tabletowe wydanie K MAG-a to – poza najważniejszymi treściami z papierowego wydania pisma – duża ilość materiałów dodatkowych, m.in. filmów i relacji z sesji zdjęciowych.
Aplikacja jest zaprojektowana niezależnie od wersji papierowej. Duża część artykułów występuje w dwóch językach – polskim i angielskim – a w wersji na iPada wybrane materiały można współdzielić na Facebooku. Integracja z portalami społecznościowymi to najważniejszy, obok rozszerzania oferty materiałów dodatkowych, kierunek rozwoju tabletowego wydania K MAG-a, przekonują twórcy. Za projekt i skład aplikacji K MAG-a odpowiada Emilia Nyka, autorka aplikacji magazynu kulinarnego KUKBUK.
K MAG to ukazujący się od stycznia 2009 r. magazyn o stylu, kulturze i sztuce. Wspierają go strona internetowa www.kmag.pl oraz zintegrowane profile w mediach społecznościowych: Facebook (prawie 93 000 fanów), Instagram (ponad 2500 fanów), Twitter, Pinterest, YouTube (internetowa telewizja K MAG TV). Redaktorem naczelnym magazynu K MAG jest dziennikarz i fotograf, Mikołaj Komar.
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.