Od kilku lat Domena.pl sukcesywnie rozwija dział SEO/SEM, który realizuje kampanie reklamowe w internecie dla sektora MŚP. Firma dzięki wparciu funduszy europejskich zainwestowała w rozbudowany system B2B.
Głównym założeniem systemu do jest podniesienie efektywności pracy firmy poprzez automatyzację procesów reklamowych i obsługi klienta. Dzięki mnogości zaimplementowanych narzędzi system eliminuje konieczność korzystania z kilkunastu odrębnych aplikacji czy narzędzi.
System posiada dwa moduły oraz kilka grup użytkowników, jest zintegrowany z systemem hostingowym firmy oraz bazą klientów aby usprawnić przebieg komunikacji na płaszczyźnie B2B, włączając w to pełny elektroniczny obieg dokumentów oraz płatności internetowe.
Do najważniejszych cech należy zaliczyć automatycznie generujące się raporty i analizy, które określają potencjał reklamowy witryny na tle konkurencji danego klienta oraz prezentują komercyjną ofertę Domena.pl w tym zakresie.
Aplikacja pozwala także na tworzenie umów, generowanie i wysyłanie raportów oraz faktur, a także na pełne zarządzanie relacjami z klientami. Pierwsi klienci będą mogli skorzystać z tych udogodnień od początku 2016 roku.
Więcej informacji: Domena.pl
Wpisy promowane
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.