Od kilku lat Domena.pl sukcesywnie rozwija dział SEO/SEM, który realizuje kampanie reklamowe w internecie dla sektora MŚP. Firma dzięki wparciu funduszy europejskich zainwestowała w rozbudowany system B2B.
Głównym założeniem systemu do jest podniesienie efektywności pracy firmy poprzez automatyzację procesów reklamowych i obsługi klienta. Dzięki mnogości zaimplementowanych narzędzi system eliminuje konieczność korzystania z kilkunastu odrębnych aplikacji czy narzędzi.
System posiada dwa moduły oraz kilka grup użytkowników, jest zintegrowany z systemem hostingowym firmy oraz bazą klientów aby usprawnić przebieg komunikacji na płaszczyźnie B2B, włączając w to pełny elektroniczny obieg dokumentów oraz płatności internetowe.
Do najważniejszych cech należy zaliczyć automatycznie generujące się raporty i analizy, które określają potencjał reklamowy witryny na tle konkurencji danego klienta oraz prezentują komercyjną ofertę Domena.pl w tym zakresie.
Aplikacja pozwala także na tworzenie umów, generowanie i wysyłanie raportów oraz faktur, a także na pełne zarządzanie relacjami z klientami. Pierwsi klienci będą mogli skorzystać z tych udogodnień od początku 2016 roku.
Więcej informacji: Domena.pl
Wpisy promowane
- Jakie cechy powinna mieć skuteczna kampania PR?Dobrze zaplanowana kampania PR potrafi zdziałać cuda np. zbudować rozpoznawalność marki, poprawić jej wizerunek, wzmocnić relacje z klientami i przyciągnąć ...
- KSeF: jak nowy system e-faktur uprości twoją księgowość?Wprowadzenie obowiązku korzystania z Krajowego Systemu e-Faktur (KSeF), który ma na celu uproszczenie i unifikację procesu fakturowania w całym kraju. ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!