Firma Edison Junior, która na początku tego roku zdobyła poprzez Kickstartera pieniądze na wdrożenie projektu innowacyjnej ładowarki POP, będzie musiała zwrócić pieniądze inwestorom – firma Apple nie wyraziła zgody na użycie złącza Lightning.
Ładowarka POP miała być innowacyjnym produktem oferującym ładowanie urządzeń przenośnych Apple przy pomocy 30-pinowych złącz oraz urządzeń z systemem Android za sprawą wmontowanej w 30-pinowe złącze wtyczki micro USB. Cztery kable zasilające miały być umieszczone w stylowej obudowie. Ładowarka POP miała być dostępna w dwóch wersjach: przenośnej i stacjonarnej.
Problem z projektem Edison Junior pojawił się we wrześniu tego roku, gdy na rynek wraz z nowymi urządzeniami Apple weszły nowe złącza o nazwie Lightning. Wtedy to wstępnie postanowiono o wykorzystaniu w ładowarce POP dwóch złączy Lightning i dwóch starszych złączy 30-pinowych. Niestety firma Apple odmówiła zastosowania ich najnowszego rozwiązania wraz z innymi typami złącz, także 30-pinowych!
Firma Edison Junior będzie zmuszona oddać 139 tys. dolarów, które zainwestowali użytkownicy Kickstartera. Przedstawiciele Edison Junior nie wykluczają, że pojawi się nowa wersja urządzenia, tym razem jednak tylko i wyłącznie z wtyczkami micro USB.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.