ARBOdestruction – nowy produkt w ofercie sieci ARBOnetwork

Opublikowano: 1 grudnia 2010. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Sieć ARBOnetwork wprowadza ARBOdestruction – pakiet umożliwiający emisję kampanii reklamowej o niespotykanie dużej intensywności w krótkim czasie. ARBOdestruction to emisja 5, bądź nawet 8 milionów odsłon kreacji reklamowej w ciągu jednego dnia.

Nowy produkt obejmuje emisję formy DoubleBillboard 750×200 lub Triple Billboard 750×300 bez cappingu na wszystkich witrynach sieci ARBOnetwork. Wykorzystanie ARBOdestruction ma pozwalać na uzyskanie świetnego efektu wizerunkowego, bowiem kampania jest bardzo dobrze widoczna w sieci, jak również daje możliwość wygenerowania dużego ruchu na stronie, do której prowadzi kreacja reklamowa.
ARBOdestruction – nowy produkt w ofercie sieci ARBOnetwork 1
Pierwszymi reklamodawcami, którzy skorzystali z ARBOdestruction są: koncern BP promujący paliwa Ultimate oraz firma Polkomtel promująca Bezlik Rozmów w Simplusie.

Hanna LaskowskaARBOdestruction – nowy produkt w ofercie sieci ARBOnetwork

Podziel się!

O autorze

hania