Platforma wprowadza nowy program dla sprzedawców „WY na pierwszym miejscu”.
Arena.pl chce „wypełnić lukę rynku e-commerce oferując marketplace z wyselekcjonowaną grupą sprzedawców, oferujących wyłącznie najwyższą jakość obsługi klienta, bezpieczeństwo i całą paletę udogodnień”. Każda z firm przechodzi weryfikację przed dołączeniem do grona partnerów. W praktyce sprawdzana jest historia funkcjonowania firm w biurach informacji gospodarczej oraz bazach CEIDG i KRS. Dodatkowo aktywne podmioty poddawane są analizie jakościowej oferowanego asortymentu i weryfikowane są opinie kupujących o danym sprzedawcy. Zostało ustalone także kryterium obrotu miesięcznego z prowadzonej przez siebie dotychczas aktywności, którym sprzedawca musi się wykazać przed dołączeniem do grona Arena.pl. Handlujący na platformie są również zobowiązani przejść bezpłatną integrację z operatorem płatności internetowych PayU, w celu zapewnienia bezpieczeństwa transakcji.
Miesięcznie zawieramy współpracę z ok. 200 nowymi przedsiębiorcami, których informujemy, iż firma m.in. uzależnia pozycjonowanie ich oferty od jej jakości – np. dokładnego opis produktu, liczby zdjęć, opinii o sprzedawcy, czasu wysyłki i kosztów dostawy. Wykorzystujemy do tego nasze pierwsze rozwiązania oparte na “data science”. Dodatkowo kontaktujemy się z każdym kupującym, aby potwierdzić jakość pierwszych transakcji danego sklepu, przeprowadzonych na naszej platformie – przekonuje Marcin Jabłoński, prezes Arena.pl SA.
Od stycznia do końca sierpnia br., liczba sprzedawanych produktów zwiększyła się o 221 procent. W pierwszym półroczu br. z oferty dostępnej na platformie skorzystało prawie 6 mln klientów, a do końca września 2018 roku odwiedziło ją już ponad 7 mln klientów, generując ok. 51 mln odsłon. To ponad trzykrotny wzrost względem analogicznego okresu ubiegłego roku, kiedy to zakupów na Arena.pl dokonało niespełna 2 mln osób.
Każdy partner rozpoczynający współpracę z Arena.pl, może liczyć na wsparcie marketingowe i dostęp do nowej grupy odbiorców. Platforma dokłada wszelkich starań, by sprzedawcy osiągali dobre wyniki już w pierwszym kwartale współpracy. Dodatkowo partnerzy są zwolnieni z kosztów obsługi płatności online.
Sprzedawcy w programie „WY na pierwszym miejscu” korzystają z bezpłatnego wystawienia przedmiotów. Prowizja jest pobierana tylko w momencie sprzedaży produktu i należy ona do najniższych na rynku – mówi prezes Jabłoński. – Dzięki współpracy z PayU możemy też zaoferować dostęp do odroczonych płatności, takich jak „płacę później” czy „zakupy na raty”, a w planach mamy kolejne integracje z kolejnymi operatorami – dodaje.
Wpisy promowane
- Mewa inwestuje w system doboru rozmiaru odzieży oparty na sztucznej inteligencjiDostawca usług tekstylnych firma Mewa kontynuuje swój rozwój, zapewniając sobie większościowe udziały w startupie, jakim jest Esenca Digital Workwear S.R.L. ...
- Zadbaj o właściwą kondycję psychiczną swoich pracownikówDzisiejsze czasy charakteryzują się szybkim tempem życia, które w połączeniu z presją związaną z rywalizacją na coraz bardziej konkurencyjnym rynku ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
- Rynek reklamy w Polsce – styczeń 2024W internecie i radiu najaktywniejsze reklamowo były marki z branży „Trade”, natomiast w telewizji – „Pharmaceuticals – wynika z danych gemiusAdReal ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.