Arena.pl z milionem złotych przychodu od startu

Opublikowano: 15 listopada 2016. Kategoria: Rynek Sklepy internetowe. Tagi: ,

Arena.pl, platforma zakupowa oparta o ideę współwłasności, wypracowała prawie milion złotych przychodu startu, który nastąpił w lutym. Spółka do końca tego roku zakończy prace badawczo-rozwojowe.

Obecnie priorytetem jest zebranie doświadczeń rynkowych, ale mimo to skumulowany przychód ze sprzedaży już teraz wynosi 977 645,72 zł. W trzecim kwartale Spółka podjęła działania mające na celu pozyskanie wyselekcjonowanych sprzedawców a co za tym idzie zwiększeniu jakościowej oferty produktowej.

arenaNa rynku jest miejsce dla kolejnego mocnego gracza, a naszym atutem jest oryginalny model współwłasności Arena.pl, który chcemy propagować. Mamy własną strategię, bardzo wyrazisty wizerunek i stabilne finansowanie. Mechanizm naszej platformy wykorzystuje nie tylko zwykłą potrzebę. Ma również na celu pobudzenie do rywalizacji. Za użytkowanie serwisu i bycie aktywnym otrzymujemy punkty, które możemy wymienić na atrakcyjne nagrody – powiedział Michał Kowalski, prezes Arena.pl S.A.

Zgodnie z ideą współwłasności, partnerzy Arena.pl mogą stać się jej właścicielami. Użytkownicy serwisu dokonując transakcji zbierają punkty, które mogą być w przyszłości wymienione m.in. na akcje Spółki. To pierwszy na świecie taki program współwłasności. Projekt jest finansowany wyłącznie przez polski kapitał. Większościowy pakiet akcji w Arena.pl posiada pośrednio LMB Capital – fundusz należący do Banku SGB, zrzeszającego polskie banki spółdzielcze.

Zapraszamy również do wywiadu z Michałem Kowalskim – “Arena.pl: chcemy być wiceliderem eCommerce w Polsce”, gdzie szerzej opisujemy ideę współwłasności i cele biznesowe projektu.

Sylwester KozakArena.pl z milionem złotych przychodu od startu

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.