Agencja artflash interactive w ramach nowego pozycjonowania marki postawiła na kompleksowy rebranding. Nowy logotyp i strona internetowa agencji mają podkreślić kompetencje i doświadczenie firmy na rynku interaktywnym.
artflash interactive od 2004 r. specjalizuje się w budowaniu stron i serwisów www, kampanii internetowych, opracowywaniu strategii online oraz działaniach marketingowych i komunikacyjnych w internecie. Pracowała dla takich marek, jak: Audi, Bosch, Wrigley Poland, Kompania Piwowarska, Lorenz Bahlsen czy McCain. Teraz przyszłedł czas na nową strategię marki.
Nowy wizerunek to dla mnie symbol przejścia od fazy stabilizacji do dynamicznego wzrostu i dorosłości agencji. Pokazuje naszą dojrzałość biznesową i jednocześnie akcentuje nasze największe atuty: niezależność, otwartość na wyzwania i radość, jaką daje nam marketing interaktywny – powiedział Tomek Chabowski, dyrektor kreatywny i prezes zarządu artflash interactive.
Nowy wizerunek artflash interactive to również strona internetowa: www.artflash.pl, która zachęca do poznania nowej twarzy agencji oraz pokazuje jej dokonania z ostatnich 9 lat. Hasło wykorzystywane w procesie rebrandingu brzmi: „Design, develop, enjoy!”.
Wpisy promowane
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.