Artflash interactive zmienia wizerunek

Opublikowano: 8 stycznia 2013. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Agencja artflash interactive w ramach nowego pozycjonowania marki postawiła na kompleksowy rebranding. Nowy logotyp i strona internetowa agencji mają podkreślić kompetencje i doświadczenie firmy na rynku interaktywnym.

artflash interactive od 2004 r. specjalizuje się w budowaniu stron i serwisów www, kampanii internetowych, opracowywaniu strategii online oraz działaniach marketingowych i komunikacyjnych w internecie. Pracowała dla takich marek, jak: Audi, Bosch, Wrigley Poland, Kompania Piwowarska, Lorenz Bahlsen czy McCain. Teraz przyszłedł czas na nową strategię marki.

Nowy wizerunek to dla mnie symbol przejścia od fazy stabilizacji do dynamicznego wzrostu i dorosłości agencji. Pokazuje naszą dojrzałość biznesową i jednocześnie akcentuje nasze największe atuty: niezależność, otwartość na wyzwania i radość, jaką daje nam marketing interaktywny – powiedział Tomek Chabowski, dyrektor kreatywny i prezes zarządu artflash interactive.

artflash interactive

Nowy wizerunek artflash interactive to również strona internetowa: www.artflash.pl, która zachęca do poznania nowej twarzy agencji oraz pokazuje jej dokonania z ostatnich 9 lat. Hasło wykorzystywane w procesie rebrandingu brzmi: „Design, develop, enjoy!”.

Dawid ZarazińskiArtflash interactive zmienia wizerunek

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.