arvato przejmie obsługę sklepu internetowego Douglas

Opublikowano: 26 marca 2014. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Firma arvato Polska, zajmująca się outsourcingiem, będzie odpowiedzialna za pełną obsługę logistyczną sklepu internetowego Douglas. Przedsiębiorstwa współpracują ze sobą w większości krajów europejskich. arvato Polska będzie odpowiedzialna również za obsługę programu lojalnościowego.

Zależało nam na tym, aby nasz e-sklep był obsługiwany przez krajowego dostawcę usług outsourcingowych.Michał Gajkowski
 Wśród usług wykonywanych przez arvato znajdą się również usługi dodatkowe, takie jak wykonywanie zdjęć wybranych produktów na życzenie klienta, pakowanie ich w formie prezentu czy przygotowywanie kart podarunkowych z życzeniami.

W ramach usług logistycznych arvato realizuje wszystkie procesy – przyjęcie towaru, kompletację standardową oraz całościowy nadzór nad usługą kurierską oraz obsługę zwrotów.

Zrzut ekranu 2014-03-26 o 14.13.57

Zależało nam na tym, aby nasz e-sklep był obsługiwany przez krajowego dostawcę usług outsourcingowych. Dzięki temu jesteśmy blisko naszych klientów, a funkcjonowanie naszego sklepu internetowego jest zoptymalizowane, szybsze i bardziej ekonomiczne. Polski oddział arvato przejął obowiązki swojej niemieckiej spółki – siostry bardzo szybko i bezproblemowo, zachowując najwyższe standardy obsługi – twierdzi Michał Gajkowski, członek zarządu Douglas Polska. Procesy logistyczne wykonywane są w magazynie arvato w Plewiskach pod Poznaniem, który liczy w sumie 16 tys. mkw powierzchni.

Sylwester Kozakarvato przejmie obsługę sklepu internetowego Douglas

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.