Audyt strony internetowej na żywo – raport z badania WhitePress

Opublikowano: 26 stycznia 2016. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Pierwsze webinarium w ramach projektu Nowa koncepcja SEO odbyło się 9 grudnia 2015 roku. Zaowocowało ono powstaniem obszernego podsumowania, które może być źródłem wiedzy zarówno dla fachowców jak i klientów agencji interaktywnych.

Audyt „live” został przeprowadzony na portalu o tematyce weselnej www.lokale-wesele.pl. Strona została przeanalizowana pod kątem m.in. widoczności w wynikach wyszukiwania wyszukiwarki Google, poprawnej optymalizacji oraz poprawnego odziaływania elementów technicznych. Zapis z webinarium dostępny jest pod tym linkiem.

Podsumowanie audytu to obszerna (liczące ponad 60 stron) i szczegółowa publikacja. Znajdują się w niej nie tylko wskazania dla analizowanego portalu, ale także generalne zasady, które powinny znajdować się w każdym tego typu opracowaniu.

Mamy świadomość, że rozwiązania zastosowane dla danej strony mogą być bardzo różne. Wszystko zależy od specjalisty, który przeprowadza audyt. Jednak są pewne uniwersalne wytyczne dotyczące optymalizacji witryny, które powinny się znajdować się w takim dokumencie – mówi Tomasz Stopka, Product Manager w WhitePress i autor raportu.

Projekt Nowa koncepcja SEO ma na celu zebranie jak największej liczby materiałów edukacyjnych dotyczących skuteczniej promocji stron internetowych. Autorzy zakładają, że działania SEO powinny być realizowane kompleksowo wraz z innymi usługami.

Wiemy, że raport jest dość obszerny. Wynika to z jego edukacyjnego charakteru. Staraliśmy się dokładnie opisać poszczególne elementy ze szczegółowym wyjaśnieniem proponowanych przez nasz rozwiązań – mówi dr Paweł Strykowski, współzałożyciel WhitePress i jeden z pomysłodawców projektu Nowa Koncepcja SEO.

Raport jest zupełnie darmowy i można go pobrać z dedykowanej podstrony.

Nowa Koncepcja SEO to projekt, który ma na celu zebranie jak największej liczby materiałów edukacyjnych dotyczących skuteczniej promocji stron internetowych. Nasza Redakcja objęła go swoim patronatem medialnym.

audyt-seo-grafika

Dawid ZarazińskiAudyt strony internetowej na żywo – raport z badania WhitePress

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.