Adkontekt poprosił wydawców serwisów internetowych i blogerów o udział w badaniu dotyczącym oceny oferty i zarobków. W badaniu wzięło udział 75 osób.
Adkontekst w ostatnim okresie wprowadził wiele nowości w ofercie, najważniejsze z nich zostały pozytywnie ocenione przez wydawców. 67 proc. z nich pozytywnie ocenia emisję reklamy w formie wysuwanego layera. 61 proc. pozytywnie ocenia również możliwość wyświetlania reklam na zdjęciach. W badaniu pojawiło się również pytanie o nowy panel – 63 proc. ankietowanych uważa, że to dobry krok.
Adkontekst zdecydował się również na zadania pytania dot. zarobków – ponad 17 proc. badanych uważa, że zarobki w Adkontekst „nieco wzrosły” w porównaniu do zeszłego roku, 32 proc. ocenia, że są na podobnym poziomie, a jedynie 8 proc. osób zaznaczyło odpowiedź „trochę spadły”.
Wyniki badania przedstawiono również w formie infografiki.
Wpisy promowane
- Lojalny Klient korzyścią dla Twojej firmyW dzisiejszym świecie biznesu, w którym rywalizacja jest coraz bardziej zacięta, kluczem do sukcesu jest nie tylko pozyskanie nowych klientów, ...
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.