Wydawałoby się, że w dobie Internetu, social mediów i telewizji, reklama zewnętrzna nie jest potrzebna. Nic bardziej mylnego, o czym można przekonać się chociażby podczas spacerowania po mieście.
Szyldy i plakaty są nieodłączną częścią miejskiego krajobrazu. Warto wykorzystać potencjał, jaki tkwi w takiej formie marketingu i pomyśleć o banerze reklamowym, skutecznej formie promowania własnego biznesu. Drukarnia Katowice podpowie Ci, jak to zrobić!
Dlaczego baner?
Wystarczy tylko wybrać dobrą lokalizację, by baner Twojego biznesu zobaczyło szerokie grono potencjalnych klientów. Ta forma reklamy, jeśli tylko będzie atrakcyjna pod względem wizualnym, ma szansę przyciągnąć konsumentów, którzy albo wcześniej nie znali Twojej firmy, albo nie korzystają z Internetu i mediów społecznościowych. To również sposób, by przypominać się klientom, żeby w momencie szukania produktu lub usługi, pomyśleli o Tobie jako o marce pierwszego wyboru. Jaka będzie najlepsza lokalizacja? Zależy w jakiej branży działasz. Jeśli świadczysz usługi ksero i podobne, wówczas warto szukać miejsca nieopodal uczelni wyższych bądź akademików. Jeśli z kolei prowadzisz szkółkę piłkarską dla młodych dzieci, znacznie lepszą lokalizacją będą okolice szkoły podstawowej.
Co umieścić na banerze?
Przed Tobą najważniejsze zadanie, czyli projektowanie. Baner powinien odznaczać się prostotą, ale jednocześnie nawiązywać do Twojej identyfikacji wizualnej (logo, paleta barw). Umieść na nim dane teleadresowe oraz chwytliwy slogan. Nie przesadź jednak z kreatywnością, hasło reklamowe musi być zrozumiałe po pierwszym przeczytaniu, ponieważ mama odprowadzająca dziecko do szkoły albo pracownik spieszący się do biura nie będą mieli czasu, żeby rozwiązywać słowne zagadki. Pomyśl, jak możesz się wyróżnić na tle innych banerów, oryginalność zawsze jest w cenie, jednocześnie pamiętając, by pozostać wiernym zasadzie „mniej znaczy więcej”.
Jak przygotować baner do druku?
Kiedy baner jest już zaprojektowany, należy przygotować go do druku. Możesz zlecić to zadanie specjalistom, którzy zadbają o wysoką jakość efektu. Masz wówczas pewność, że wszystkie kolory oraz elementy wizualne będą widoczne dla odbiorców reklamy. Bardzo ważne jest, by plik przygotować w odpowiednim formacie (najczęściej TIFF, EPS, PDF), rozdzielczości oraz w kolorystyce CMYK. Jeśli masz wątpliwości, jak poprawnie przygotować baner do druku, skontaktuj się z drukarnią, która podpowie Ci, jakie parametry powinien posiadać plik.
Banery reklamowe są tanie i skuteczne. Nadają się do wielokrotnego użytku, co oznacza, że możesz szukać nowych lokalizacji i tym samym nowych klientów. Zadbaj o kreatywny, a jednocześnie prosty projekt, oraz dobrą jakość druku — to klucz do sukcesu reklamy zewnętrznej.
Wpisy promowane
- Lojalny Klient korzyścią dla Twojej firmyW dzisiejszym świecie biznesu, w którym rywalizacja jest coraz bardziej zacięta, kluczem do sukcesu jest nie tylko pozyskanie nowych klientów, ...
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.