Badanie opinii dziennikarzy na temat banków i ich polityki PR przeprowadzone przez ARC Rynek i Opinia potwierdziło pozycję lidera zajmowaną przez Bankier.pl w kategorii internetowych źródeł informacji na temat rynku finansowego.
Podano wyniki szóstej edycji badania, którego celem było wyłonienie mediów stanowiących dla dziennikarzy najważniejsze źródło informacji o rynku finansowym. W kategorii Strony Internetowe portal Bankier.pl ponownie zajął pierwsze miejsce, uzyskując poparcie 59 proc. ankietowanych. Na trzecim miejscu rankingu w tej kategorii, uzyskując poparcie 34 proc. ankietowanych, znalazł się wchodzący w skład Grupy Bankier.pl serwis PRNews.pl. W badaniu, przeprowadzonym metodą indywidualnych wywiadów standaryzowanych między 5 marca a 14 kwietnia 2010 roku przez ARC Rynek i Opinia, wzięli udział dziennikarze specjalizujący się w tematyce ekonomicznej.
„Cieszy nas zaufanie, jakim darzą nas osoby profesjonalnie zajmujące się rynkiem finansowym. Potwierdza to renomę i ugruntowaną pozycję Bankier.pl” – mówi Beata Grabarczyk, Dyrektor Działu Marketingu i PR Bankier.pl.
Portal Bankier.pl to wszechstronne źródło informacji dotyczących gospodarki, finansów, działalności spółek, parkietu giełdowego oraz rynków międzynarodowych. Grupa Bankier.pl przyciąga coraz większą liczbę użytkowników, głównie osób zainteresowanych tematyką finansowo-biznesową. W marcu 2010 roku ich liczba wyniosła 2,8 miliona, a łączna liczba odsłon przez nich wygenerowanych 55 milionów.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.