Ogólnopolskie Badanie Inwestorów 2009 przeprowadzone przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych potwierdziło pozycję lidera zajmowaną przez Bankier.pl w kategorii internetowych źródeł informacji na temat rynku finansowego. Co trzeci badany inwestor wskazał portal Bankier.pl jako główne źródło pozyskiwania tego typu wiedzy w Internecie.
To już siódma edycja badania, którego celem jest poznanie profilu polskiego inwestora indywidualnego, jego opinii oraz preferencji przy podejmowaniu decyzji inwestycyjnych. Badania kwestionariuszowe przeprowadzono między kwietniem a lipcem 2009 r. i wzięło w nich udział 1327 inwestorów. W ankiecie pytano przede wszystkim o kwestie związane z inwestowaniem, jednak część badania została poświęcona źródłom informacji, z których inwestorzy czerpią wiedzę na temat rynku kapitałowego. Wyniki badania jednoznacznie wskazały Internet jako najważniejsze źródło takich informacji.
Wśród finansowych portali internetowych najpopularniejszym okazał się Bankier.pl. W 2009 aż co trzeci badany wskazywał portal Bankier.pl jako główne źródło wiedzy na tematy związane z inwestowaniem, co daje wynik 33,3% wskazań w stosunku do zeszłorocznych 23,6%. Tym samym, w rankingu portali o tematyce finansowej Bankier.pl wyprzedza Money.pl z wynikiem 25,7% oraz Parkiet.com – 20%.
Tym, co najbardziej nas cieszy jest oczywiście zaufanie jakim darzą nas osoby profesjonalnie zajmujące się inwestowaniem. Potwierdza to renomę i wiarygodność naszego portalu – komentuje Jarosław Ryba z redakcji Bankier.pl. Dodatkową satysfakcją jest fakt wzmocnienia pozycji i wzrostu liczby użytkowników w badanej grupie w stosunku do roku ubiegłego.
Źródło: Ogólnopolskie Badanie Inwestorów 2009, zrealizowane przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych na podstawie 1327 wywiadów, przeprowadzonych między kwietniem a lipcem 2009 roku
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.