BDM PKO BP SA posiada system PROMAK

Prokom Software SA zakończył wdrożenie systemu PROMAK w Bankowym Domu Maklerskim PKO BP S.A. Dzięki wdrożeniu nowego systemu uzyskano podniesienie poziomu automatyzacji wielu czasochłonnych procesów związanych zarówno z bezpośrednią obsługą klienta (front office) jak i operacji wykonywanych w centrali biura (back office).

Dzięki zwiększonej funkcjonalności wdrożonego systemu PROMAK oraz dokonanym w nim specjalnie na potrzeby BDM PKO BP SA zmianom, poszerzony został zakres informacji udostępnianych na bieżąco kierownictwu oraz klientom BDM. Uzyskano także znaczne przyspieszenie wykonywania wielu czynności, w szczególności składania zleceń i rozliczania transakcji z pełnym wykorzystaniem możliwości systemu WARSET.

Wdrożenie systemu PROMAK umożliwiło rozszerzenie zakresu usług oferowanych przez BDM PKO BP o funkcje składania przez Internet zleceń dotyczących instrumentów pochodnych oraz zleceń w ramach nowego rodzaju kredytu na zakup papierów wartościowych.

Specjalny moduł, przygotowany na zamówienie BDM PKO BP SA, umożliwia automatyczną kontrolę limitów kredytowych oraz odroczonej płatności, a także wycenę portfela stanowiącego zabezpieczenie kredytu.

„Dzięki zakupowi aplikacji przygotowanych przez Prokom, zyskaliśmy nową jakość, wyrażającą się w szybszej i wygodniejszej obsłudze klienta, która pozwoli na zaspokojenie rosnących potrzeb naszych klientów.” – powiedział Marek Leciejewski, Zastępca Dyrektora BDM PKO BP SA.

Prowadzenie testów wdrażanego w biurze maklerskim systemu uwzględniało specyfikę notowań ciągłych systemu WARSET oraz fakt realizacji zleceń natychmiast po ich złożeniu. Istotnym czynnikiem była także skala tworzonego systemu, szczególnie liczba prowadzonych rachunków i bogata sieć Punktów Obsługi Klienta.

„Przeprowadzone zgodnie z zaplanowanym harmonogramem wdrożenie, potwierdza kompetencje i wieloletnie doświadczenie naszych specjalistów w realizowaniu dużych projektów dla podmiotów sektora kapitałowego, stanowiącego nierozłączny element szerzej pojmowanego rynku finansowego. Ogromnie zadowoleni jesteśmy ze współpracy z pracownikami BDM PKO BP, którzy aktywnie włączali się w prace wdrożeniowe” – powiedział Mirosław Szturmowicz Wiceprezes Prokom Software SA

Zawarta w sierpniu 2001 umowa z Bankowym Domem Maklerskim PKO BP SA obejmowała dostawę i wdrożenie systemu informatycznego PROMAK oraz świadczenie usług informatycznych przez Prokom Software SA. Na jej podstawie wdrożeniu podlegają system PROMAK oraz jego moduły: PROMAK – PORTFEL (System Zarządzania Portfelem Papierów Wartościowych), PROMAK-SE (System Sponsora Emisji), PROMAK – SP (System Powiadomień) umożliwiający automatyczne powiadamianie inwestorów giełdowych o zdarzeniach rejestrowanych na ich rachunkach inwestycyjnych.

http://www.prokom.pl
http://www.pkobp.pl/bdm

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top