benchmark.pl sprzedaje elektronikę

Opublikowano: 17 lipca 2014. Kategoria: Sklepy internetowe. Tagi: ,

Baza sprzętu elektronicznego, akcesoriów i gier, rzeczowe opisy oraz recenzje, wraz z bezpośrednim dostępem do oferty sprawdzonych sklepów internetowych mają pomagać użytkownikom benchmark.pl Marketplace w podejmowaniu decyzji zakupowych. 

benchmark.pl to serwis o tematyce komputerowej. Powstał w czerwcu 1997 roku, tworząc obszerniejszy zbiór benchmarków. Kolejnym krokiem rozwoju jest uruchomienie platformy Marketplace, oferującej możliwość dokonania zakupu w jednej z rekomendowanych sieci: Komputronik.pl, Karen.pl, Mediamarkt.pl, Saturion.pl oraz Euro.com.pl.

Obecnie baza produktów Marketplace obejmuje laptopy, tablety, podzespoły do komputerów stacjonarnych, akcesoria, konsole, gry, oprogramowanie oraz smartfony. Oprócz zestawienia cen, karta każdego produktu zawiera najważniejsze informacje o jego cechach i ocenę redakcji, zaś szukający szczegółowych informacji mogą zapoznać się z recenzją oraz pełną specyfikacją. Dodatkowo, na użytkowników serwisu czekają poradniki zakupowe, np. jak wybrać odpowiedni telewizor, smartfon czy laptop.

benchmarkpl Marketplace

Marketplace powstał z myślą o konsumentach, którzy muszą poruszać się w zalewie nowości i premier na rynku sprzętu elektronicznego. Nie chcieliśmy tworzyć kolejnej porównywarki cen. Podobnie jak w całym serwisie, także i tutaj kładziemy nacisk przede wszystkim na rzetelną ocenę produktów, mającą pomóc w decyzjach zakupowych. Chcemy aby czytelnicy benchmark.pl realizowali zakupy w godnych polecenia sklepach, dlatego wśród partnerów Marketplace znalazły się tak uznane marki jak Euro RTV AGD, Komputronik czy Media Markt –  powiedział Wojciech Kiełt, wiceprezes zarządu benchmark.pl.

Dawid Zarazińskibenchmark.pl sprzedaje elektronikę

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.