To prawdopodobnie pierwsze na polskim rynku tak obszerne omówienie tematyki influencer marketingu w oparciu o polskie realia. W publikacji znaleźć można opis aż 10 kampanii zrealizowanych z polskimi influencerami.
Platforma Whitepress przygotowała ebooka edukacyjnego, który szczegółowo i praktycznie omawia temat współpracy z influencerami – od ich doboru, przez koordynację współpracy, aż po mierzenie efektów.
Influencerzy odgrywają coraz większą rolę na polskiej scenie marketingowej. Szacuje się, że blogerzy docierają z tworzonymi przez siebie treściami nawet do 11 milionów użytkowników. Ponad połowa czytelników blogów podejmuje decyzje zakupowe pod wpływem ich rekomendacji. Dla prawie 75% badanych, blogi są najważniejszym źródłem wiedzy o produktach i usługach, ważniejszym nawet niż opinie znajomych!
Właśnie dlatego powstał ten ebook. Jego rolą ma być przybliżenie polskim marketerom i agencjom prawdziwego potencjału drzemiącego w influencer marketingu. Jednocześnie autorzy chcą pokazać, jak taka współpraca powinna wyglądać – ta pozycja to 100% praktyki w oparciu o opinie ekspertów branży i case studies z polskiego rynku. Omówione są m. in. kampanie: MasterCard i Michała Szafrańskiego, Blogogody IKEI, czy Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego i blogerów podróżniczych.
Ebook to przede wszystkim dzieło Justyny Fabijańczyk i Agaty Cupriak, ale też ekspertów, którzy dodali od siebie solidną dawkę praktycznych porad i uwag. Czytelnicy zapoznają się z opiniami: Anny Pytkowskiej z BLOGmedia, Dawida Zarazińskiego z portalu e-biznes.pl, Grzegorza Miłkowskiego z Socialpress.pl, Jacka Szlaka z Marketingu przy Kawie, Jagody Prętnickiej z SentiOne, Joanny Czeladzińskiej z Online Marketing Polska, Julii Izmałkowej z Izmałkowa Consulting, Macieja Trojanowicza z agencji Szeri Szeri, Małgorzaty Litorowicz z Admonkey.pl, Michała Wieczorka z SoTrendera, Mikołaja Winkla z Brand24, Moniki Czaplickiej z Wobuzz, Olgi Majkowskiej z OFFON Agency, Piotra Krauschara z Face Addicted, Weroniki Wyrzykowskiej z LifeTube i Szymona Słowika z Takaoto. W sumie blog ma 26 partnerów i patronów medialnych.
Ebook można pobrać za darmo ze strony: http://www.whitepress.pl/influencer-ebook.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.